printlogo


کد خبر: 179244تاریخ: 1396/5/14 00:00
کوتاه و گویا

امیرحسین عساری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 13 گفت: تورهای علمی - تفریحی جهت آشنایی با بوستان‌های سطح شهر و آموزش‌های کاربردی از جمله بازدید از مزرعه دارویی سرخه حصار، بوستان فدک و بازار گل ویژه تعداد زیادی از شهروندان در سطح منطقه برگزار شده است.
سیدعلیرضا حسینی، قائم‌مقام شهرداری منطقه یک با بیان اینکه نیروهای حریم‌بان با هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم شمالی تهران برخورد می‌کنند، اظهار داشت: ارائه گزارش محله‌ای و نظارت دقیق بر اجرای احکام صادره از کمیسیون ماده 100 از جمله وظایف مهم ناظران حریم است که باید با دقت و اهتمام بیشتر برای حفاظت از حریم انجام شود.
«پویش کتاب‌خوانی تابستانی کودکان و نوجوانان»، امسال برای دومین سال متوالی در طول تابستان آغاز به کار کرده است. این پویش با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و با عضو کردن کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۵ سال در کتابخانه‌های عمومی با یاری و مشارکت علاقه‌مندان اجرا می‌شود.
عباس مافی، رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 6 گفت: به دلیل کاهش حجم آب ورودی قنات یوسف‌آباد در سالیان گذشته با کمبود آب در ضلع شمال غرب منطقه و ابتدای شهرک والفجر روبه‌رو بودیم که با لوله‌کشی آب از چاه  میدان گل‌ها این نیاز مرتفع شد و آب قنات یوسف‌آباد به محله یوسف‌آباد اختصاص پیدا می‌کند.
سجاد زارع،  معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 11  از اجرای طرحی به نام «سه‌شنبه‌های بدون خودرو و پنجشنبه‌های پاک» با شرکت شهروندان و مسؤولان شهری خبر داده و افزود: این برنامه در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک و قوانین و همچنین تکالیفی که رانندگان وسایل نقلیه در قبال عابران پیاده دارند و احترام به آنها برگزار می‌شود.
جمال بافرانی، شهردار منطقه 21 از برگزاری مانور امداد و نجات 3 مرحله در قالب یک تمرین عملی جدی خبر داد و تشریح کرد: مواردی همچون بروز خطراتی مثل شکستگی لوله گاز، آب، آسیب به تأسیسات برق یا آسانسور و همچنین اطفای حریق در دستورکار  قرار گرفت تا امکانات، نیروها و تجهیزات و از همه مهم‌تر توانایی تصمیم‌گیری و ارزیابی در شرایط اضطراری و آمادگی‌های لازم را مورد سنجش قرار دهد.


Page Generated in 0/0055 sec