printlogo


کد خبر: 179354تاریخ: 1396/5/16 00:00
کوتاه و گویا

محمدابراهیم لاریجانی، مجری طرح گردشگری پزشکی سازمان تأمین اجتماعی گفت: نمایندگانی از کانادا و فرانسه به همراه ۲۸ کشور دیگر در طرح عملیاتی «گردشگری پزشکی تأمین اجتماعی» مشارکت می‌کنند تا بتوانند فرآیند جذب و پذیرش گردشگران پزشکی متقاضی درمان در ایران را انجام دهند.
غلامحسین سلمانی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه21 از بررسی دقیق و امکان‌سنجی در زمینه توسعه خطوط مترو در سطح این منطقه به منظور توسعه حمل‌ونقل ریلی شهری خبر داد.
سیداحمد صفوی، شهردار منطقه 20 در آستانه افتتاح و بهره‌برداری از خط 6 متروی تهران از احداث پایانه حمل‌ونقل عمومی و محوطه‌سازی مقابل ایستگاه متروی دولت‌آباد خبرداد.
امیر رشیدی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 10 از اجرای طرح ویژه پاکسازی و زیباسازی در منازل و دیوار خانه‌ها خبر داد.
سیدمحمدهادی ایازی، معاون اجتماعی وزیر بهداشت در ششمین نشست خیریه‌های فعال در حوزه سرطان گفت: «باید سازوکاری در نظر گرفت تا پول خیرین به سمت حمایت از بیمار سوق داده شود تا اینکه صرف توسعه زیرساخت‌های نظام سلامت شود».
رئیس دبیرخانه شورای نظارت بر تولید، توزیع و واردات اسباب‌بازی در توضیح مصوبات شورای نظارت بر اسباب‌بازی به تشریح شیوه‌ داوری و ویژگی داوران این دوره از جشنواره ملی اسباب‌بازی پرداخت. محسن حموله در این‌باره گفت: «کمیته داوری سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی با توجه به نقش حاکمیتی شورای نظارت بر اسباب‌بازی در سطح کشور از سوی ستاد برگزاری جشنواره تعیین شده است».
«ششمین جشنواره مجازی کتاب‌خوانی» با مشارکت فرهنگسرای فردوس و مدیریت کتابخانه‏‌ها و ترویج فرهنگ کتاب‏خوانی سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران از روز یکشنبه ۱۵ مردادماه (دیروز) آغاز به کار کرد.
محمدرضا غلامی، معاون امور اجتماعی - فرهنگی شهرداری منطقه 7 گفت: مطابق اجرای دستورالعمل معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با موضوع اوقات فراغت «داستان تابستان» و برپایی 110 پایگاه تابستانه در 110 مسجد شهر تهران، با همکاری مساجد منطقه 7 پایگاه‌های تابستانی در مساجد منتخب منطقه راه‌اندازی شده است.
عباس کبریایی‌زاده، دبیر علمی شانزدهمین همایش سالانه انجمن علمی داروسازان ایران با اشاره به اینکه اکثر مواقع اختلالات خواب و بیداری بدون دارودرمانی و از طریق تغییر الگوی تغذیه‌ای رفع می‌شود، گفت: مصرف خودسرانه دارو برای درمان اختلالات خواب عوارض زیادی را می‌تواند به همراه داشته باشد.
مسعود خسروی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 گفت: فعالیت‌های عمرانی مدارس سطح منطقه 2 کلید خورد و تجهیز مدارس در قالب طرح حمایت از مدارس به مرحله اجرا رسید.
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: نصب المان روی گنبد ساخته شده در میدان انقلاب منتفی شده است و این میدان به شکل فعلی باقی خواهد ماند.
به منظور ایجاد فضای شاد و بانشاط در ایستگاه‌های مترو برنامه‌های جشن دهه کرامت با عناوین امام مهربانی، زیر سایه خورشید و مهر هشتم ویژه مسافران مترو از ۸ تا ۱۱ مردادماه در ایستگاه‌های تجریش، ارم سبز و شادمان برگزار شد.
زهرا احمدی‌پور، رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با اشاره به اینکه نباید از مقوله سوغات در کنار زیارت غافل شد، افزود: «استان‌هایی که ظرفیت‌های مذهبی دارند و مقصد زوار هستند باید بسته‌های سوغات داشته باشند تا گردشگران و مسافران فقط به خرید چند قلم سوغات بسنده نکنند، باید بسته‌های متنوعی از سوغات به گردشگران عرضه شود.
رضا قدیمى، مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعى شهردارى تهران اظهار داشت: نباید در مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری چهره نامناسبی را از تهران شاهد باشیم، چرا که تلاش سازمان همواره تکریم و ساماندهی بوده است و باید در این مسیر کمک حال هم باشیم و فوریت‌های اجتماعی هر لحظه گوش به زنگ بود و طرح ویژه‌اى براى پذیرش و ساماندهی و تکریم آسیب‌دیدگان اجتماعی، اعم از بی‌خانمان‌ها و متکدیان شهر تهران از عصر روز چهارشنبه 11مردادماه تا پایان روز یکشنبه مورخ 15 مرداد ماه اجرایی شد.
 


Page Generated in 0/0054 sec