printlogo


کد خبر: 179408تاریخ: 1396/5/17 00:00
آوای شهر

۱۹ مرداد؛ انتخاب شهردار تهران از بین ۵ نفر
عضو منتخب شورای شهر تهران گفت: شورا در پایان روز پنجشنبه رأی‌گیری و شهردار تهران را انتخاب می‌کند. افشین حبیب‌زاده، عضو منتخب شورای شهر تهران در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به جلسه روز گذشته منتخبان شورای شهر، اظهار داشت: روز گذشته جلسه منتخبان شورای شهر تهران برگزار شد و ابتدا آقای شجاع پوریان گزارشی از مقررات و ساختار اداری شورا ارائه کرد. حبیب‌زاده با اشاره به ارسال برنامه از سوی 5 نفر از کاندیداهای شهرداری، گفت: در این جلسه قرعه‌کشی صورت گرفت و به‌ترتیب مقرر شد آقای نجفی، خانم کولایی و آقای افشانی روز چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 16 و آقای حسین مرعشی و مهرعلیزاده نیز روز پنجشنبه از ساعت 8 صبح الی 12 برنامه‌های خود را در جلسه علنی ارائه کنند. عضو منتخب شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: پس از ارائه پیشنهاد از سوی برخی از اعضا و رای‌گیری، مقرر شد شورا در پایان روز پنجشنبه رأی‌گیری و شهردار تهران را انتخاب کند. این رأی‌گیری پس از شروع به کار رسمی شورا به‌صورت رسمی و قانونی انجام می‌شود.

هوای پایتخت در شرایط ناسالم
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به افزایش دمای هوای تهران گفت: هوای پایتخت برای گروه‌های حساس در آستانه ناسالم شدن قرار دارد. حسین شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا بر برقراری جوی نسبتا آرام طی امروز دلالت می‌کند، اظهار کرد: امروز (دیروز) در برخی ساعات بویژه در بعدازظهر وزش باد موثر به بزرگی بین ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب و جنوب غربی انتظار می‌رود. وی با اشاره به اینکه این شرایط برای فردا و پس‌فردا کمابیش ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: برای برخی ساعات وزش باد موثر از سمت نواحی جنوب و جنوب شرقی پیش‌بینی می‌شود. همچنین دما طی 2 روز آینده روند افزایشی خواهد داشت. مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران افزود: براساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای شهر تهران طی روز گذشته به دلیل افزایش غلظت آلاینده ازن در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت و انتظار می‌رود تا سه‌شنبه شرایط کیفی هوای سالم در بیشتر مناطق پایتخت برقرار شود.

ساجدی‌نیا معاون عملیات نیروی انتظامی شد
سردار حسین ساجدی‌نیا با حکم فرمانده ناجا به عنوان معاون عملیات نیروی انتظامی منصوب شد. سردار سعید منتظرالمهدی در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن اعلام انتصاب سردار رحیمی به عنوان فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: با حکم فرمانده نیروی انتظامی سردار حسین ساجدی‌نیا پس از 90 ماه خدمات ارزنده در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، به سمت معاون عملیات نیروی انتظامی منصوب شد.همچنین سردار رحیمی هم فرمانده انتظامی تهران بزرگ شد.
 


Page Generated in 0/0055 sec