printlogo


کد خبر: 179412تاریخ: 1396/5/17 00:00
رویدادها

«من و کتاب» تمدید شد
جشنواره «من و کتاب» انتشارات سوره‌مهر به دلیل استقبال مردم و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی به مدت یک ماه تمدید شد. به گزارش مهر،  در حالی که قرار بود آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «من و کتاب» ۱۳ مرداد ۹۶ مصادف با میلاد امام رضا(ع) باشد اما به دلیل استقبال مردم و همچنین درخواست هیات داوران برای فرصت‌دهی بیشتر به علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان، این جشنواره به مدت یک ماه و تا ۱۳ شهریورماه تمدید شد. جشنواره «من و کتاب» در فضای مجازی برای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی فرصت مطالعه کتاب در 2 شکل متنی و گویا را فراهم کرده است؛ علاوه بر این به افراد صاحب‌ذوق کمک می‌کند نویسنده شوند. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب‌ها به نشانی ebook.sooremehr.ir مراجعه و نرم‌افزار کتابخوان «سوره‌مهر» را دانلود و کتاب را با تخفیف دریافت کنند؛ علاوه بر این امکان دریافت اپلیکیشن کتاب از طریق کافه‌بازار فراهم شده است.

طالقانی  و حجاب در «رسائل»
پنجمین شماره ماهنامه رسائل (اندیشه حوزه علمیه عصر انقلاب) ویژه تیر ۱۳۹۶ به سردبیری مسعود معینی‌پور با قیمت 10 هزار تومان منتشر شد. به گزارش تسنیم، این ماهنامه با آثار و گفتارهایی از: سیداحمد مددی‌موسوی، علی لطیفی، موسی حقانی، طاهره همیز، مهدی فیض و علی ذوعلم همراه است. پرونده نخست رسائل با عنوان «جریان‌شناسی حجاب» می‌کوشد مساله حجاب را با رویکردی اجتماعی، مورد نقد، کنکاش و جریان‌شناسی قرار دهد. «حاشیه‌ای بر سند 2030» دومین پرونده این ماهنامه، فارغ از نگاه‌های سیاسی به دنبال پاسخگویی به این سوال کلیدی است که چرا اسناد راهبردی کلان برای اداره نظام آموزش‌وپرورش در خارج کشور نگاشته شده است. موضوع سومین پرونده «انسان خمینی» است که به بررسی هویت اجتماعی، دغدغه‌ها و پروژه‌های فکری نسلی از فرزندان امام خمینی(ره) همچون مرحوم «روح‌الله نامداری» پرداخته است. پرونده پایانی رسائل با عنوان «تاریخ علم» می‌کوشد جایگاه و کارکردهای تاریخ علم و همچنین تطورات معنایی آن‌را در علوم، بررسی کند. در این پرونده موضوع تاریخ علم در تمدن اسلامی و انواع مواجهه آن با علم مدرن در تاریخ معاصر بررسی شده است.

سیاوش طهمورث به «برنا» پیوست
سیاوش طهمورث که از پیشکسوتان بازیگری عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون است به جمع بازیگران سریال «برنا» به کارگردانی عباس رنجبر پیوسته است تا در نقش سرهنگ معتمدی بازی کند.
به گزارش فارس، تصویربرداری سریال «برنا» که به تهیه‌کنندگی پریوش کاشانی برای گروه اجتماعی شبکه 3 سیما در حال تولید است به نیمه رسیده است. پیش از این نیز بازیگرانی چون فریده سپاه‌منصور، آشا محرابی، محمودرضا قدیریان، جمشید جهانزاده، مرضیه صدرایی، فریده دریامج، نیلوفر پارسا و ایمان صفا به ایفای نقش در سریال «برنا» پرداخته بودند و با اضافه شدن سیاوش طهمورث به این جمع، ضبط این سریال در لوکیشن اطراف خانه هنرمندان ادامه دارد. این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستان آن آمده است: قصه آدم شدن و آدم ماندن... جوانی جویای کار راهی سفری پر ماجرا می‌شود. ابتدای راه خام است و سری پرغرور دارد اما ذره ذره در سرزمین پهناور ایران جست‌وجو می‌کند. گاهی به کسوت یک ماهیگیر در می‌آید در حاشیه خزر، گاه آهنگری پیشه می‌کند در شهری کوچک، گاه درودگر می‌شود و گاه کشاورز. وی در روند این سفر طولانی درگیر ماجراهای دیدنی می‌شود.

گرامیداشت روز خبرنگار در رادیو نمایش
همزمان با فرارسیدن روز خبرنگار، شنونده نمایش رادیویی «زوج خوشبخت» از رادیو نمایش باشید. به گزارش روابط‌عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، «زوج خوشبخت» نوشته هوشین مجابی، داستان زندگی یک زوج خبرنگار است که با عشق زیاد در حرفه خود فعالیت می‌کنند. این نمایش به کارگردانی مهین فردنوا، تهیه‌کنندگی شهناز دهکردی، افکت محمدرضا قبادی‌فر و صدابرداری رضا طاهری، امروز ساعت ۷:۱۵ از رادیو نمایش پخش می‌شود.


Page Generated in 0/0050 sec