printlogo


کد خبر: 179483تاریخ: 1396/5/18 00:00
کوتاه و گویا

سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران در روز تولد شهروندان تهرانی از آنان به صورت رایگان نام‌نویسی می‌کند تا از خدمات کتابخانه‌های سازمان فرهنگی- هنری شهر تهران استفاده کنند. شهروندان تهرانی در روز تولد خود می‌توانند به یکی از کتابخانه‌های سازمان فرهنگی- هنری شهرداری مراجعه کرده و با ارائه اصل و کپی کارت ملی و یک قطعه عکس، به‌طور ویژه در کتابخانه‌های سازمان فرهنگی- هنری شهر تهران عضو شوند.
بهزاد تیمورپور، رئیس فرهنگسرای رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار به اهالی رسانه در رابطه با برنامه‌های این روز اظهار داشت: به مناسبت این روز ویژه‌برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری نشست کمپین صداقت رسانه‌ای با موضوع «اخلاق رسانه‌ای و حقیقت بیرونی خبرنگار»، نشست صمیمانه‌ با خبرنگاران با همکاری کانون حرفه‌ای رسانه و مراسم تکریم خبرنگاران فرهنگ و هنر در نظر گرفته شده است.
بابک شریف‌کاشانی، رئیس بخش قلب بیمارستان مسیح دانشوری با بیان اینکه آمبولی شریانی در پاها شایع‌تر است، عنوان کرد: ترومبوز سیاهرگی در پاها موجب بروز آمبولی ریه می‌شود و خطر مرگ را به همراه دارد.
علیرضا جعفری، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اعلام این خبر که پروژه مقبره‌الشهدا تا پایان مردادماه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: پروژه مقبره‌الشهدا مجموعه‌ای  فرهنگی و مذهبی به مساحت 1000 مترمربع است که براساس معماری مدرن و الهام گرفته از معماری اسلامی و ایرانی  بنا شده است.
 


Page Generated in 0/0049 sec