printlogo


کد خبر: 179531تاریخ: 1396/5/19 00:00
سرخط خبر

 بانک مرکزی، فعالیت صندوق قرض‌الحسنه آینده‌سازان میهن استان لرستان را غیرمجاز اعلام کرد.
 طبق جدیدترین گزارش سازمان هواپیمایی در تیرماه، آتاایر در تاخیرات پروازی گوی سبقت را از دیگران ربود. میزان پروازهای تاخیردار این شرکت 61 درصد بود. پس از این شرکت هواپیمایی نفت با 60 درصد رتبه دوم را به خود اختصاص داد.
 معاون وزیر جهاد با بیان اینکه خرید تضمینی گندم از ۸ میلیون و ۳۶۵ هزار تن گذشت، گفت: ارزش این میزان گندم خریداری شده بیش از ١٠٢ هزار میلیارد ریال است که بالغ بر ٥٠ درصد مطالبات کشاورزان تاکنون پرداخت شده است.
 مدیر امور بین‌الملل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار، از عرضه سهام یک شرکت ایرانی در بورس استانبول خبر داد و گفت: کارگروهی متشکل از بورس تهران، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، بورس استانبول، تاکاس بانک و شرکت MKK تشکیل شده است تا زمینه پذیرش و قیمت‌گذاری سهام این شرکت پتروشیمی در بورس استانبول فراهم شود.
 مدیرکل استاندارد استان تهران از شناسایی و توقیف 6 برند قند و شکر غیراستاندارد در بازار مواد غذایی مولوی تهران در مردادماه خبر داد و گفت: قند و شکرهای غیراستاندارد توقیف‌شده، با نام‌های تجارتی زرین دانه، موهبت، نریمان، پاسارگاد، فرجی و نوگل بودند.
 در 4 ماه نخست امسال ۲۲۰ تن سیگار حاوی توتون به ارزش ۸۴۱ هزار دلار به ایران وارد شده است.
 براساس تصمیم شورای پول و اعتبار، فقط 3 موسسه البرز ایرانیان، افضل توس و وحدت (آرمان) منحل می‌شود.
 نیره پیروز رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به تدوین سختگیرانه استانداردهای خودرو و تطبیق آنها با استانداردهای بین‌المللی افزود: تعداد استانداردهای قابل قبول خودرو از 55 مورد به 83 استاندارد رسیده است که تولیدکنندگان خودروها در صورت رعایت نکردن این موارد اجازه تولید نخواهند داشت.
 


Page Generated in 0/0060 sec