printlogo


کد خبر: 179539تاریخ: 1396/5/19 00:00
کوتاه و گویا

غلامحسین سلمانی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه 21 از آموزش نکات ترافیکی به بانوان گروه ورزش صبحگاهی مجموعه شهربانوی این منطقه در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ ترافیک و رعایت هرچه بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی در بین شهروندان خبر داد.
مهندس نوروزی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 15 از اجرای طرح‌های مبارزه و کنترل آفات و بیماری‌های گیاهی بویژه سفیدبالک‌ها در منطقه خبر داد.
سعید طلوعی، شهردار منطقه 7 گفت: با هدف افزایش زیبایی  منظر شهری و رضایت‌مندی  شهروندان  محله، اداره زیباسازی منطقه کار برآورد، طراحی و اجرای طاق نصرت مقابل مسجد مالک اشتر  را در برنامه خود قرار داده است.
طرح نیمرخ محله با هدف گردآوری اطلاعات پایه‌ای محله‌ها شامل جمعیت، مراکز اجتماعی و فرهنگی، افراد و گروه‌های اثرگذار محلی، مشکلات اولیه محله‌ها و خدمات اجتماعی و فرهنگی ارائه شده از سوی شهرداری منطقه 3 آغاز شد.
مهندس حسین گلبخش، معاون پسماندهای ساختمانی و عمرانی سازمان مدیریت پسماند از احداث 3 واحد کارخانه بازیافت خاک و نخاله در مجتمع آبعلی طی ماه‌های آتی‌ خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌‌شود با افزایش تولید محصولات نظیر شن و ماسه، آسفالت و فرآورده‌های بتنی، شاهد کاهش قابل توجه میزان دفن پسماندهای ساختمانی و عمرانی در پایتخت باشیم.
اداره مطالعات منطقه 9 طرح نیمرخ محله سال 1396  را از ابتدای مردادماه توسط پژوهشگران متخصص، بومی و آموزش‌دیده در سطح محلات منطقه به اجرا درآورد.  مهندس حمید محسنی، شهردار منطقه 9 با اعلام این خبر گفت: این طرح به منظور تهیه یک بانک اطلاعات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مکان‌محور در هر محله  به اجرا درمی‌آید.
نشست فصلی ستادهای مدیریت بحران ناحیه یک و محله جوادیه با هدف برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان و بررسی میزان پیشرفت مصوبات جلسات گذشته در منطقه 16 برگزار شد.
بشیر خالقی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در این باره معتقد است: اگر بدهی بیمارستان‌ها به شرکت‌های دارویی همچنان پابرجا باقی بماند در ارائه خدمت به بیماران با مشکل مواجه خواهیم شد و در نهایت نارضایتی مردم را شاهد هستیم، درحالی که مردم نباید چوب این انباشت بدهی را بخورند.


Page Generated in 0/0050 sec