printlogo


کد خبر: 179554تاریخ: 1396/5/19 00:00
اخبار

شاگردان کواچ مغلوب ایتالیا شدند
تیم‌ملی والیبال اسلوونی در یک بازی تدارکاتی مغلوب ایتالیا شد. تیم‌ملی والیبال ایتالیا در نخستین بازی تدارکاتی خود بعد از لیگ جهانی 2017 و پیش از آغاز مسابقات قهرمانی مردان اروپا موفق شد شاگردان اسلوبودان کواچ را با نتیجه 3 بر صفر مغلوب کند. ایتالیا در این دیدار در 3 ست متوالی با نتایج 25 بر 22، 25 بر 16 و 25 بر 15 نایب‌قهرمان سال 2015 اروپا را مغلوب کرد. لوکا وتوری و فیلیپو لانزا هر کدام 13 امتیاز برای آتزوری و تینه اورنات 8 امتیاز برای اسلوونی کسب کردند. 63 درصد از حملات ایتالیا در این بازی تدارکاتی موفق بود. ایتالیا در لیگ جهانی 2017 به مقام دوازدهم رسید که بدترین نتیجه تاریخ این تیم در لیگ جهانی است.

رونالدینیو: تصمیم نیمار برای جدایی از بارسا درست بود!
هموطن نیمار و ستاره اسبق بارسلونا و پاری‌سن ژرمن معتقد است جدایی این بازیکن از بارسلونا و پیوستنش به پاری‌سن‌ژرمن تصمیم درستی بوده است. رونالدینیو، ستاره برزیلی دنیای فوتبال که سابقه بازی کردن در تیم‎های فوتبال بارسلونا و پاری‎سن‌ژرمن را دارد، درباره انتقال نیمار، هموطنش به فرانسه اظهارنظر کرده است. رونالدینیو در مصاحبه‎ای با وب‌سایت رسمی باشگاه فرانسوی گفت: از نظر من مهم‎ترین چیز این است که او در جایی که خوشحال است باشد. وقتی خوشحال باشد من هم خوشحال هستم و مطمئنم خودش هم از بازی‎اش بیشتر لذت می‎برد. رونالدینیو معتقد است تصمیم نیمار برای جدایی از بارسا درست بوده است: او حالا نزدیک به مارکینیوش، تیاگو سیلوا، مکسول و بویژه دنی آلوس است. حضور این بازیکنان در کنار هم بسیار مهم است.

واکنش جالب مگویان به پیشنهاد پیکان
مدافع ارمنستانی استقلال واکنشی جالب به پیشنهاد 600 میلیونی پیکان داشت. هرار مگویان چند روز پیش بود که در فهرست مازاد باشگاه استقلال قرار گرفت و منصوریان اعلام کرد که به این بازیکن نیازی ندارد. این اقدام سرمربی آبی‌پوشان پایتخت با واکنش تند مدیر برنامه‌های مگویان و خود این بازیکن ارمنستانی مواجه شد. حالا مگویان با پیشنهاد باشگاه پیکان مواجه است و خودروسازان حاضرند برای این بازیکن 600 میلیون تومان پرداخت کنند اما او واکنشی جالب از خود نشان داد و اعلام کرد که می‌خواهد نیم‌فصل نخست بازی نکند و پولش را به صورت کامل از استقلال دریافت کند!

طاهری مدیرعامل پرسپولیس شد
هیات‌مدیره پرسپولیس دیروز چهارشنبه با حضور همه اعضا تشکیل جلسه داد. در جریان این نشست، جعفر کاشانی به عنوان رئیس هیات‌مدیره ابقا و علی‌اکبر طاهری به عنوان مدیرعامل منصوب شد. هیات‌مدیره پرسپولیس روز چهارشنبه با حضور همه اعضا تشکیل جلسه داد و در جریان این نشست، نسبت به انتخاب رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل اقدام شد. به این ترتیب با توجه به آرای اعضا، جعفر کاشانی در سمت رئیس هیات‌مدیره ابقا و علی اکبر طاهری که پیش از این سرپرستی باشگاه پرسپولیس را بر عهده داشت به عنوان مدیرعامل منصوب شد.

حسن یزدانی در رده نخست برترین آزادکاران جهان
در جدیدترین رده‌بندی برترین آزادکاران جهان که از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام شده است، حسن یزدانی طلایی ایران در المپیک ریو کماکان در رده نخست برترین‌های وزن ۸۶ کیلوگرم جای دارد. در جدیدترین رده‌بندی برترین آزادکاران جهان، حسن یزدانی دارنده مدال طلای المپیک کماکان در صدر برترین‌های وزن ۸۶ کیلوگرم جهان جای دارد و حسن رحیمی دارنده مدال برنز المپیک نیز در رده سوم وزن ۵۷ کیلوگرم قرار گرفت. بهنام احسان‌‌پور نیز جایگاه چهارم وزن ۶۱ کیلوگرم را به خود اختصاص داد.

سلطانی‌فر: روند اصلاح اساسنامه فدراسیون‌ها ادامه می‌یابد
وزیر ورزش و جوانان از ادامه روند اصلاح اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی خبر داد. مسعود سلطانی‌فر درباره برنامه‌هایش برای وزارت ورزش و جوانان گفت: گسترش ورزش همگانی، ورزش بانوان، جانبازان و معلولان و ورزش روستایی و عشایر در دستور کارمان قرار دارد. وی تاکید کرد: همچنین به دنبال تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی و اصلاح اساسنامه فدراسیون‌ها خواهیم بود. در ۸ ماه گذشته بخش قابل توجهی از اساسنامه‌ها اصلاح شد و این روند ادامه خواهد یافت.
 


Page Generated in 0/0067 sec