printlogo


کد خبر: 179590تاریخ: 1396/5/21 00:00
سرخط خبر

 پایگاه خبری بیزنس لایو نوشت: شرکت ام‌تی‌ان آفریقای‌جنوبی که بخشی از سهام شرکت ایرانسل ایران را در اختیار دارد، تاکنون ۱۲ میلیارد رند (معادل ۸۹۰ میلیون دلار) از سود سهام خود را از ایران خارج کرده است.
 علی یزدانی، معاون وزیر صنعت با بیان اینکه در سال ۹۵به بیش از ۲۴ هزار بنگاه کوچک و متوسط برای خروج از رکود حدود ۱۷ هزار میلیارد تومان وام پرداخت شده، گفت: در سال جاری ۳۰ هزار میلیارد تومان به ۱۵ هزار بنگاه راکد و نیازمند بازسازی تخصیص خواهد یافت.
 تجارت ایران و آمریکا در نیمه نخست 2017 میلادی ۲۹ درصد کاهش یافت و به 2/77 میلیون دلار رسید.
 علی‌اکبر کیانی، رئیس گمرک ماهیرود اعلام‌کرد: با توجه به اعلام گمرک ابونصر فراهی افغانستان همه کامیون‌های مشتقات نفتی تخلیه می‌شوند.
 به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت، بیش از ۱۲ هزار واحد کوچک و متوسط صنعتی در سال ۹۵ از طرح رونق تولید استفاده کردند.
 نوشابه‌ای با یک برند معروف که در کشور امارات عربی متحده به تولید می‌رسد در بازار ایران مشاهده شده که نه‌ تنها با قیمتی بیش از 5/4 برابر بلکه بدون علامت استاندارد عرضه می‌شود.
 مجیدرضا حریری، عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه در سال‌های بسیار نزدیک همین مقدار صادرات غیرنفتی‌مان را هم نمی‌توانیم انجام دهیم، گفت: کشورهای عضو WTO با یکدیگر تجارت می‌کنند و کشورهای بیرون این سازمان از گردونه تجارت خارج می‌شوند.
 محمد شکرچی‌زاده، رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن ‌و شهرسازی از تدوین طرح جامع بهبود کیفیت ساخت‌وساز خبر داد و گفت: ساختمان‌هایی که امروز ساخته می‌شود نسبت به ساختمان‌های موجود کیفیت بهتری دارند اما هنوز از استاندارد مورد نظر پایین‌تر هستند.
 


Page Generated in 0/0047 sec