printlogo


کد خبر: 179600تاریخ: 1396/5/21 00:00
کوتاه و گویا

رضا خدابخشی، متخصص پرتودرمانی و انکولوژی با اشاره به اینکه سیگار و الکل تأثیر بسیار زیادی در بروز سرطان‌های محدوده سر و گردن دارد، گفت: در صورتی که سرطان بموقع تشخیص داده شود تا 90 درصد قابل درمان است.
آزمایش‌های ساده علمی با هدف آشنایی عموم شهروندان با علم فیزیک در
 بیست و هفتمین نشست باشگاه فیزیک مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران اجرا می‌شود.
میکائیل علیپور، قائم‌مقام منطقه 10 ضمن تبیین سیاست‌های کلی و تشریح خط‌مشی دستورالعمل ابلاغی از سوی شهرداری تهران درباره طرح رسیدگی ویژه به امور نگهداشت شهر با محوریت شهر، شهروند، شهرداری گفت: با هدف ارتقای کیفیت زندگی، افزایش رضایتمندی شهروندان و اثربخشی و کارآیی بیشتر فعالیت‌های محوله، طرح‌های فوریتی استمرار در حفظ، بهبود و افزایش کیفیت در وضعیت نگهداشت شهر به مدت یک‌ماه اجرایی می‌شود.
نخستین نشست هم‌اندیشی آموزشی درباره معضلات پسماند شهری با همکاری مرکز مدیریت محیط‌زیست و سازمان مدیریت پسماند در مرکز آموزش تخصصی مدیریت پسماند با حضور مدیران و کارشناسان مرکز مدیریت محیط‌زیست، سازمان مدیریت پسماند، دبیران کانون‌های محیط‌زیست و مسؤولان کارگروه زمین پاک مناطق بیست‌ودوگانه برگزار شد.
سیدعباس طباطبایی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 تهران از اجرای طرح تبادل کتاب و برگزاری تورهای ویژه برای دانش‌آموزان این منطقه به محل نمایشگاه خبر داد.
علیرضا جعفری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 2 گفت: رنگ‌آمیزی مبلمان شهری در منطقه 2 به منظور ساماندهی و زیباسازی شهری در پارک‌های سطح منطقه 2 اجرا شد و این اقدام در حفظ و زیبایی سیمای شهری و تقویت روحیه نشاط و شادابی در شهروندان از اهمیت و اولویت بالایی برخوردار است.
چهاردهمین شماره نشریه «ایست رسانه‌ای» با موضوع «صداقت رسانه‌ای»، توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.
مهشید آقاجان‌بیک،  متخصص حوزه کودکان درباره نقش جشنواره اسباب‌بازی در تلطیف این بحران عنوان کرد: «به نظر می‌رسد حضور چند متخصص در جشنواره می‌تواند به آگاه‌سازی در این امر کمک کند. متخصصان می‌توانند به والدین آموزش بدهند و در کارگاه‌هایی مسائل را مطرح کنند. در ضمن اجرای یک بازی همراه با این نوع مخاطبان بزرگسال، قطعا باعث شناخت بیشتر آنها از فضا و واقعیت می‌شود.»
مدیرعامل شرکت شهروند از برگزاری جشنواره فروش اقلام نوشیدنی و لبنیات با تخفیفات ویژه تا سقف 50 درصد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند خبر داد. سیداکبر علوی، مدیرعامل شرکت شهروند با اعلام این خبر گفت: جشنواره‌های تخفیفی در فروشگاه‌های شهروند آغاز شده و شهروندان می‌توانند تا 21 مرداد ماه از تخفیفات ویژه تا سقف 50 درصد برای اقلام نوشیدنی (نوشابه، نوشیدنی مالت، آب معدنی) و لبنیات (دوغ، ماست، پنیر) بهره‌مند شوند.


Page Generated in 0/0057 sec