printlogo


کد خبر: 179645تاریخ: 1396/5/22 00:00
اخبار

رئال، رقیب جدید بارسا برای جذب دمبله
رئال‌مادرید هم برای جذب بازیکن جوان فرانسوی دورتموند با بارسلونا وارد رقابت شد. این تیم می‎خواهد یک بازیکن به اضافه مقداری پول را به دورتموند پیشنهاد دهد. هر دو غول فوتبال اسپانیا، بارسلونا و رئال‌مادرید، به دنبال جذب عثمان دمبله هستند. تیم فوتبال بارسلونا مدت‎هاست به دنبال جذب این بازیکن فرانسوی است و بعد از رفتن نیمار پافشاری این تیم بیشتر هم شده است. حتی چندی پیش خبر آمد که نخستین پیشنهاد رسمی برای این بازیکن رد شده است. حالا طبق آخرین گزارش‎ها از اسپانیا، تیم فوتبال رئال‌مادرید هم به جمع مشتریان این بازیکن اضافه شده است. حتی مادرید برای جذب این بازیکن ایده‎ای جدید هم دارد و آن هم اینکه قرار است یک بازیکن را به اضافه مقداری پول به دورتموند بدهند و سران باشگاه معتقدند با این کار شانس بیشتری نسبت به تیم‎های دیگر برای جذب بازیکن ۲۰ ساله فرانسوی دارند. اگر رئال موفق شود با این روش دمبله را به خدمت گیرد، یکی دیگر از گزینه‎های بارسا هم حذف شده و طبیعتا فشار روی بارتومئو، رئیس باشگاه به مراتب بیشتر هم خواهد شد.

سعید عبدولی طلسم را شکست
در جدیدترین رده‌بندی برترین فرنگی‌کاران جهان، سعید عبدولی دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک در جایگاه دوم وزن ۷۵ کیلوگرم قرار گرفت. به گزارش ایسنا، در جدیدترین رده‌بندی ماهانه برترین فرنگی‌کاران جهان که از سوی اتحادیه جهانی کشتی و براساس رقابت‌های قاره‌ای و تورنمنت‌های بین‌المللی اعلام شده است، سعید عبدولی دارنده مدال برنز المپیک و نماینده ایران در مسابقات جهانی پاریس، در رده دوم برترین فرنگی‌کاران وزن ۷۵ کیلوگرم جهان جای گرفت تا پس از مدت‌ها طلسم حضور یکی از نمایندگان ایران در میان ۳ کشتی‌گیر برتر اوزان مختلف رنکینگ جهانی شکسته شود. رومن ولاسوف قهرمان وزن ۷۵ کیلوگرم جهان و المپیک از روسیه که پیش از این همواره در رده نخست رنکینگ این وزن قرار داشت اخیرا به یک وزن بالاتر رفته و در رقابت‌های قهرمانی کشور روسیه نیز موفق به کسب عنوان اولی وزن ۸۰ کیلوگرم شد. وی در رده‌بندی اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی در رده نخست وزن ۸۰ کیلوگرم جای گرفت. این رده‌بندی در آستانه رقابت‌های جهانی کشتی ۲۰۱۷ که از ۳۰ مرداد در پاریس برگزار می‌شود اعلام شده است.

شکست حریف پرسپولیس در آغاز فصل جدید لیگ عربستان
الاهلی در نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ عربستان با نتیجه 2 بر یک برابر الاتفاق تن به شکست داد. الاهلی حریف پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌آید. این تیم سعودی در هفته نخست فصل جدید لیگ عربستان به مصاف الاتفاق رفت و با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد تا از همین ابتدا وارد بحران شود. تک گل الاهلی را در این دیدار عمر السومه به ثمر رساند.

طارمی: دوست دارم روزی خادم حرم امام رضا(ع) شوم
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به نمایندگی از بازیکنان و کادر فنی باشگاه پرسپولیس جایزه بهترین بازیکن را به آستان قدس رضوی اهداکردم. به گزارش ایسنا،‌ مهدی طارمی درباره اهدای جایزه بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر اظهار کرد: قبل از شروع لیگ برتر، تصمیم گرفته‌ بودم اگر توانستم جایزه بهترین بازیکن یا آقای گلی لیگ برتر را به‌دست آورم آن را به آستان قدس رضوی اهدا کنم. وی خاطرنشان کرد: سال گذشته صحبت‌هایی با کادر فنی انجام دادم و با مشورتی که با دوستان خود داشتم تصمیم گرفتم در صورت کسب عنوان آقای گلی این جایزه را به بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) تقدیم کنم. وی ادامه داد: خوشبختانه در فصل گذشته توانستم هر دو جایزه را به‌دست آورم و تصمیم گرفتم جایزه بهترین بازیکن لیگ برتر را به آستان قدس رضوی اهدا کنم. طارمی خاطرنشان کرد: دوست داشتم روزی خادم حرم امام رضا (ع) شوم و امیدوارم روزی بتوانم به این خواسته دست پیدا کنم. وی تصریح کرد: به نمایندگی از بازیکنان و کادر فنی باشگاه پرسپولیس این جایزه را به آستان قدس رضوی اهدا کردم. بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره گلزنی‌اش در بازی با نفت تهران عنوان کرد: فوتبال بالا و پایین زیاد دارد. خوشحالم که در هفته سوم برای تیم خود گلزنی کردم و امیدوارم بتوانم روند موفقیت خود را ادامه دهم.


Page Generated in 0/0273 sec