printlogo


کد خبر: 179676تاریخ: 1396/5/22 00:00
اخبار

تحریم‌های ظالمانه آمریکا  ملت ایران را تسلیم نخواهد کرد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به تحریم‌های بی‌سابقه اخیر آمریکا گفت: تحریم‌های ظالمانه آمریکا، ملت بزرگ ایران را هیچگاه تسلیم نخواهد کرد و این نشانه اوج خصومت و دشمنی آمریکا علیه ملت ایران است. آیت‌الله جنتی در گفت‌وگویی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه و بی‌سابقه اخیر آمریکا علیه ایران گفت: آمریکا در اعمال تحریم‌ها، حداکثر دشمنی را با این انقلاب، مردم و اسلام نشان داد و تنها چیزی که می‌تواند این نقشه‌ها را نقش برآب کند، مشارکت، همدلی و همکاری مردم است. وی افزود: در این مقطع حرکت نظامی علیه نظام و ملت ایران صورت نمی‌گیرد و دشمنان با تحریم، تهدید و جنگ اقتصادی علیه ملت ایران کار می‌کنند و تنها چیزی که در این زمان می‌تواند به نظام و ملت کمک کند، وحدت کلمه است، یعنی همان چیزی که این انقلاب و نظام را برپا کرد و در طول دفاع‌مقدس توانست دشمن را شکست دهد و اکنون هم می‌تواند دشمن را نا امید و توطئه‌ها را خنثی کند. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اتحاد مردم در خلق حماسه‌های عظیم گفت: به وجود آورنده این حرکت‌های عظیم حماسی و به صحنه آوردن مردم کاری است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام می‌دهد. در این حماسه‌های عظیم، مردم با اشتیاق حضور پیدا می‌کنند زیرا مردم ایران به اسلام، انقلاب، ولایت فقیه و ارزش‌های انقلابی پایبند هستند و هر وقت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فراخوانی داده، مردم به دعوت شورا لبیک گفتند و من به سهم خود از مردم تشکر و تقدیر می‌کنم و امیدوارم با وحدت کلمه و حضور مردم در صحنه، همه توطئه‌ها علیه ایران خنثی شود.

بازدید از تأسیسات هسته‌ای کرج و اصفهان پس از رأی اعتماد به وزرا
رئیس کمیته هسته‌ای مجلس از موکول شدن بازدید از تاسیسات هسته‌ای اصفهان و کرج به بعد از جلسات رای اعتماد خبر داد. حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت‌وگو با مهر، درباره زمان قرائت گزارش 6 ماه دوم اجرای برجام در صحن علنی مجلس اظهار داشت: در جلسه اخیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به رئیس کمیسیون گفتیم سریع‌تر پیگیری کنند این گزارش در صحن مجلس در نوبت قرائت قرار گیرد. وی افزود: قرار شد از سوی رئیس کمیسیون با هیات‌رئیسه مجلس مکاتبه شود تا در قرائت این گزارش تسریع کنند. رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی همچنین درباره برنامه کمیته هسته‌ای مجلس برای بازدید از تاسیسات هسته‌ای کشور در راستای بررسی گزارش‌های پنجم و ششم وزارت امور خارجه از روند اجرای برجام نیز گفت: برای بازدید از تاسیسات هسته‌ای UCF اصفهان و کرج برنامه داریم که پس از جلسات رای اعتماد وزرا این دو برنامه انجام می‌شود. رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این بازدید یا در بازه زمانی تعطیلات تابستانی نوبت دوم یا پس از آن صورت می‌گیرد اما در هر صورت تا پیش از اتمام فصل تابستان این بازدیدها انجام می‌شود.

خون‌ مطهر حججى پیروزى بر تروریسم تکفیرى را رقم مى‌زند
سفیر سوریه در تهران گفت: خون‌ مطهر شهید محسن حججى پیروزى را بر تروریسم تکفیرى رقم مى‌زند و در وجدان ملت‌هاى منطقه زنده خواهد ماند. عدنان محمود تأکید کرد: جنایت خونبار تشکیلات تروریستى داعش در حق شهید محسن حججى در مرز سوریه و عراق ادامه پرونده سیاه جنایت‌ها و کشتارهاى وحشیانه تشکیلات تروریستى تکفیرى در سوریه، عراق و منطقه است. سفیر سوریه مسؤولیت این جنایت وحشیانه و ددمنشانه را متوجه حامیان تروریست‌هاى تکفیرى در ایالات متحده، غرب و مزدوران آنان در منطقه که از لحاظ مادى و فکرى تروریست‌هاى تکفیرى را در راستاى تحقق نقشه‌هاى خود براى تخریب و تجزیه منطقه در خدمت به رژیم صهیونیستى شکل داده‌اند، دانست. عدنان محمود اشاره کرد: خون مطهر شهید محسن حججى و دیگر شهدا، پیروزى‌هاى راهبردى‌اى را علیه تروریسم تکفیرى رقم خواهد زد و بر اعتقاد، اراده و عزم ملت‌هاى منطقه تا ریشه‌کن کردن تروریسم تکفیرى و بازگرداندن امنیت و ثبات به منطقه مى‌افزاید. عدنان محمود صمیمانه‌ترین مراتب تبریک و تسلیت خود را به خانواده شهید محسن حججى و ملت برادر ایران و رهبر حکیم انقلاب، ابراز داشته و تأکید کرد: نام شهید حججی با حروف نورانى در وجدان ملت خود و دیگر ملت‌هاى منطقه و همه انسانیت زنده خواهد ماند.


Page Generated in 0/0056 sec