printlogo


کد خبر: 179682تاریخ: 1396/5/22 00:00
سرخط خبر

 علی محمدبد، کارشناس صنعت سیمان با اشاره به اینکه در حال حاضر تعرفه سیمان ایران به عراق از ۴۰ درصد به ۴۵ درصد افزایش یافته است، گفت: این تصمیم در حالی گرفته شده که عربستان با پرداخت تعرفه‌ 17 درصدی براحتی سیمان خود را در بازار عراق به فروش می‌رساند.
 حسن رکنی، معاون امور دام وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اثرات بیماری آنفلوآنزای مرغی بر تولید تخم‌مرغ کشور گفت: اکنون قیمت کاملا کنترل شده است اما اگر مجبور به واردات شویم این کار را انجام خواهیم داد.
 براساس رای دیوان عدالت اداری، مصوبه شورایعالی مالیاتی مبنی بر مشمول مالیات بودن تقبل زیان از محل حساب جاری سهامداران ابطال شد.
 ایسنا نوشت: وزارت خزانه‌داری آمریکا با ایجاد موانع حقوقی مانع تحقق قرارداد فروش چندین میلیاردی روسیه برای صادرات هواپیماهای مسافری سوخو سوپرجت ۱۰۰ به ایران می‌شود.
 زهرا ممتازقمشه‌ای، کارشناس حوزه کار با اشاره به وجود 3 میلیون بیکار تحصیلکرده در کشور می‌گوید اگر اعلام شود طرح کارورزی در ادارات دولتی و وزارتخانه‌ها با ماهی حتی ۱۰۰ هزار تومان اجرا می‌شود، تعداد متقاضیان آن از 3 میلیون نفر هم خواهد گذشت!
 مسعود اسدپور، سرپرست پژوهشگاه فضای مجازی کشور گفت: براساس آمارهای مرکز ملی فضای مجازی تعداد کانال‌های عمومی فارسی زبان تلگرام امروز از مرز 555 هزار کانال گذشته و مطالب منتشر شده در این کانال‌ها نیز رکورد انتشار یک میلیارد مطلب را شکسته و به عدد 1/1 میلیارد نزدیک شده است.
 غلامحسین کریمی‌خراسانی، رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابرات و تلفن همراه با هشدار درباره کلاهبرداری برخی شرکت‌ها از مصرف‌کننده با ارائه بیمه برای تلفن همراه گفت: خریداران گوشی نباید بیمه تلفن همراه را بپذیرند.
 


Page Generated in 0/0063 sec