printlogo


کد خبر: 179690تاریخ: 1396/5/22 00:00
کوتاه و گویا

دبیر علمی نوزدهمین کنگره بین‌المللی تازه‌های قلب و عروق از فشار خون بالا و کنترل نشده به عنوان یکی از عوامل خطرساز بیماری‌های قلبی نام برد. دکتر مسعود اسلامی در آستانه برگزاری نوزدهمین کنگره بین‌المللی تازه‌های قلب و عروق که تا ۲۴ شهریور ۹۶ در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود، گفت: هدف اساسی این کنگره ارائه جدیدترین مسائل علمی در زمینه بیماری‌های قلبی و عروقی است که بتوان آنها را در اختیار پزشکان قرار داد تا اطلاعات آنها همچون پزشکان دنیا در این زمینه به‌روز شود.
نرگس معدنی‌پور، شهردار منطقه 13 با اشاره به برگزاری نخستین جلسه شورای راهبردی «اقتصاد مقاومتی: تولید، اشتغال» از اتخاذ تمهیداتی جهت حمایت از کارآفرینان و توسعه کسب و کار‌های محلی و خانگی در این منطقه خبر داد.
بخش ششم «استاندارد ملی ایمنی در سیستم‌های حمل و نقل ریلی درون‌شهری کشور» با عنوان الزامات مهندسی عوامل انسانی در طراحی مراکز کنترل، در حاشیه هشتمین جلسه کمیسیون تدوین استاندارد با حضور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه رونمایی شد.
عباس بابازاده، شهردار منطقه 10 از ساخت بوستان برادران شهید بیات در بزرگراه یادگار امام(ره) و افزایش سرانه فضای سبز با اجرای طرح‌های توسعه‌ای و اعمال تدابیر ویژه خبر داد.
سرای محله شهادت منطقه 20 همزمان با ایام تعطیلات تابستانه، میزبان ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، تفریحی و مهارتی است و شهروندان برای تامین سرانه سبزیجات روزانه می‌توانند از امکان مزرعه خانواده این محل فرهنگی استفاده کنند.
مسابقات انتخابی کشتی آزاد رده‌های سنی نونهال تا بزرگسال محلات شمال تهران، در خانه کشتی منصور برزگر برگزار شد.
کانون بچه‌های نواندیش با همکاری فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، تور یک‌روزه سواد رسانه‌ای با موضوع «تبلیغات» ویژه کودکان 10 تا 12 سال برگزار می‌کند.
مهرشاد الله‌وردی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 از برپایی بازارچه توانمندسازی با تولیدات زنان سرپرست خانوار در راستای جشنواره فرهنگی- هنری داستان تابستان خبر داد و گفت: بازارچه تولیدات زنان سرپرست خانوار با بیش از 5 غرفه تا 18 شهریور در پارک لاله برپا است.
محمدجواد خسروی، معاون فنی و عمرانی منطقه 7 از اجرای طرح جهادی تراش و روکش مکانیزه آسفالت معابر اصلی این منطقه به تناژ
7 هزار و 600 تن خبر داد.
مهندس نجاریان، قائم‌مقام شهردار منطقه 15 گفت: گواهینامه سیستم‌هایIMS مدیریت یکپارچه در مدیریت کیفیت، زیست‌محیطی و مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی در شهرداری منطقه برای سومین دوره متوالی تمدید شد.
عزیزالله نظری، شهردار منطقه 2 گفت: مراکز خدمات‌رسانی شهرداری تهران اعم از اجتماعی، فرهنگی، هنری، علمی، آموزشی و ورزشی باید دارای سیمای بصری زیبا و سالم و فاقد هرگونه نقص و خرابی جهت تاثیرگذاری بهتر در روح و روان شهروندان باشند و در همین راستا تعمیر و مرمت سرای محلات در منطقه 2 اجرا شد.
 


Page Generated in 0/0060 sec