printlogo


کد خبر: 179700تاریخ: 1396/5/23 00:00
دلایل اصلی حمله اتمی آمریکا به ژاپن
اطلاعیه مشترک تیم امید و واکی‏بایاشی

• احسان ملایی
چند سالی‌ است به دلیل کارهای عمرانی آمریکا در اقصی نقاط دنیا از ویتنام گرفته تا عراق و...، دشمنان این کشور خدوم، شایعاتی مبنی بر دلایل اصلی بمباران اتمی دو شهر هیروشیما و ناکازاکی پخش کرده‏اند که باعث بدبینی ملل مختلف به این کشور حامی ضعفا و از بین برنده‌ تروریسم در جهان شده، به همین دلیل در آستانه سالروز این اتفاق، تصمیم گرفتیم که برای تنویر افکار عمومی دلایل اصلی را منتشر کنیم:
1- تلافی مربی کاکرو سرِ تارو!
جاسوسان آمریکایی وقتی داشتند تروریسم جهانی را ریشه‫کن می‫کردند، اتفاقاً یکی از دلایل اصلی همه مشکلات جهان را در هیروشیما پیدا کردند و فی‫الفور بمب‫افکن انولاگِی(اسمشه به خدا) را به سراغش فرستادند اما بعد از بمباران و باز هم اتفاقاً متوجه شدند که چون جاسوسان از اینترنت دایال‫آپ استفاده کرده‫اند، یکی از دلایل اصلی مذکور، به ناکازاکی فرارکرده و آمریکایی‫ها هم که سیریش! یک بمب اتمی هم آنجا زدند تا مطمئن شوند دلیل مشارٌالیه یعنی کاکِرو یوگا کشته شده است. وی که برای گرفتن انتقام اُوِردُزِ مربی‫اش از تارو میزوگی این گروه تروریستی را تشکیل داده بود، دیگر دیده نشد!‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
2- گرفتن انتقام خواهرِ میزوگی از سوباسا
آمریکا که همیشه خودش را حامی اصلی حقوق زنان می‌دانست، نمی‌توانست بنشیند و ببیند سوباسا با احساسات پاک خواهر تارومیزوگی بازی کند و پس از لژیونر شدنش برود دنبال... حالا هرچی و با احساسات پاک یک دختر دیگر بازی کند؛ پس به دلیل خانوادگی- ناموسی کردن فوتبال، هَری ترومن تصمیم بر پاکسازی این کشور از لوث وجود آن فرد گرفت.
3- گودبرداری اصولی
 هَری ترومن که تنفر خاصی نسبت به ساخت و سازهای غیراصولی داشت، وقتی متوجه ساخت‏وسازهای دیمی این دو شهر می‌شود برای انتقال فناوری‌های گود‌برداری نوین تصمیم می‏گیرد این فناوری را به صورت رایگان به ژاپن تقدیم کند البته این تقدیم، مقدار کمی خسارات جانی در پی داشت که قابل اغماض است. عکس را ببینید شیر فهم می‏شوید:
 


Page Generated in 0/0072 sec