printlogo


کد خبر: 179722تاریخ: 1396/5/23 00:00
بد بیاری‌های ادامه‌دار مهاجم آفریقایی پرسپولیس
حالا کمیته اخلاق

شائبه پاس ندادن به منشا و اعتراض او را وقتی کنار نیمکت‌نشینی و رفتن به کمیته اخلاق می‌گذاریم، متوجه می‌شویم این بازیکن تحت فشار است. با وجود آنکه ترکاشوند اعلام کرد منشا اصلا قصد جدایی ندارد و خیال هواداران پرسپولیس را با این حرف راحت کرد اما باید گفت اشکالاتی وجود دارد که برای دیدن آنها باید بیشتر عمیق شد و اگر این اشکال‌ها برطرف نشود شاید هم گادوین منشا از پرسپولیس رفت. قهرمجازی 3 بازیکن پرسپولیس که نافی آن دوستی و رفاقتی است که معاون باشگاه از آن دم می‌زد به جای خود، منشا کلا  و ذاتا اهل نیمکت‌نشینی نیست. منشا در همین 3 هفته هم به نظر می‌رسد زیاد در این رابطه منتظر بوده و ممکن است در صورت تداوم نیمکت‌نشینی با مشکلاتی مواجه شود. جلسه منشا با ترکاشوند البته نمی‌تواند درباره نیمکت‌نشینی بوده باشد چون این جلسه در صورت وجود هم باید با برانکو انجام گیرد و به این ترتیب مشخص است منشا موضوع دیگری را هم دنبال کرده است موضوعی که شاید بی‌ربط به حضورش در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نبوده باشد. کسی هنوز نمی‌داند او چرا باید به کمیته اخلاق برود اما برخی می‌گویند به خاطر مدل موهایش است. منشا از بازی با نفت هم راضی نبود و طبق اخباری که منتشر شد اعتراض داشت چرا به او پاس نمی‌دهند؟ در واقع منشا باید خودش موقعیت گل خلق کند مثل دیدار با تراکتورسازی در تبریز و این هم چندان قابل تحمل نیست و اگر این مساله دامنه‌دار شود و ادامه پیدا کند مسیر منشا ممکن است عوض شود. در هر حال به نظر می‌رسد منشا تحت محاصره امواج منفی قرار گرفته است و اگر برانکو به دادش نرسد ماجرا پیچیده می‌شود هر چند به نظر می‌رسد ایوانکوویچ حواسش به این بازیکن هست. گفته می‌شود گادوین منشا مهاجم پرسپولیس به دلیل مدل موهایش به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دعوت شده است.
واکنش به جدایی منشا
مسؤول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس نسبت به شایعات مربوط به جدایی احتمالی گادوین منشا واکنش نشان داد. محمدعلی ترکاشوند، معاون اقتصادی و مسؤول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس درباره دلیل غیبت چند روزه‌ خود در این باشگاه گفت: به خاطر کارهای اداری، چند روزی در باشگاه نبودم. خارج از ایران بودم و برای انجام امور شخصی به مسافرت رفته بودم.
مسؤول نقل و انتقالات این باشگاه در پایان درباره اخباری مبنی بر نارضایتی گادوین منشا از نیمکت‌نشینی و احتمال جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: من با او جلسه داشتم و پاسپورتش را گرفتیم تا کارهای اداری را انجام بدهیم. اصلا چنین چیزی نیست.
رفاقت آنقدر در بین بچه‌های تیم زیاد است که مشکلی از این لحاظ
وجود ندارد.


Page Generated in 0/0053 sec