printlogo


کد خبر: 179723تاریخ: 1396/5/23 00:00
اخبار

صعود مقتدرانه والیبال ایران به مسابقات قهرمانی جهان
تیم‌ملی والیبال ایران با پیروزی 3 بر صفر برابر قزاقستان موفق شد جواز صعود به رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۸ را کسب کند. در ادامه رقابت‌های انتخابی والیبال جهان در منطقه آسیا و از گروه B که از نوزدهم تا بیست‌وسوم مردادماه به میزبانی سالن رضازاده شهر اردبیل برگزار می‌شود، از ساعت ۱۸ دیروز تیم‌ملی والیبال ایران در سومین دیدارش رو در روی تیم ملی والیبال قزاقستان قرار گرفت و در پایان موفق شد 3 بر صفر نایب قهرمان آسیا را شکست دهد. شاگردان کولاکوویچ با پیروزی در این بازی توانستند جواز صعود به مسابقات قهرمانی جهان را که در سال ۲۰۱۸ برگزار می‌شود کسب کنند.

حضور سرزده مأموران «نادو» در اردوی وزنه‌برداران
ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، نادو با حضور سرزده در کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برداری از ۹ اردونشین اردوی تیم‌ملی آزمایش دوپینگ گرفتند. به گزارش مهر، ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ  صبح روز یکشنبه به‌صورت سرزده به اردوی تیم‌ملی وزنه‌برداری رفتند و از ۹ ملی‌پوش تیم‌ملی در حین انجام تمرین صبحگاهی آزمایش دوپینگ به عمل آوردند. تیم‌ملی وزنه‌برداری ایران به‌تازگی اردوی آماده‌سازی خود را برای حضور در رقابت‌های داخل سالن آسیا در عشق‌آباد ترکمنستان و همچنین مسابقات قهرمانی جهان در آناهیم آمریکا آغاز کرده است.

رحمتی و منصوریان از میناوند شکایت می‌کنند
اظهارات مهرداد میناوند علیه منصوریان و مهدی رحمتی برایش دردسرساز شد. بعد از اینکه مهرداد میناوند در یک برنامه تلویزیونی، عنوان ناشایستی را به مهدی رحمتی نسبت داد و از کلمه‌ای تحقیرآمیز درباره علیرضا منصوریان استفاده کرد، قرار است امروز (یکشنبه) باشگاه استقلال به نیابت از این دو، علیه مهرداد میناوند شکایتی را تنظیم کند. ظاهرا بازخوردهای زیاد این ماجرا باعث ناراحتی استقلالی‌ها شده و آنها احتمال می‌دهند که در صورت برخورد نکردن با این مساله، شاهد اتفاقات مشابهی باشند.

AFC مهلت تسویه ایرانی‌ها را تمدید کرد
رئیس فدراسیون فوتبال در رایزنی با مسؤولان کنفدراسیون فوتبال آسیا توانست ضرب‌الاجل AFC برای پرداخت بدهی باشگاه‌ها را 2 ماه تمدید کند. کنفدراسیون فوتبال آسیا چندی پیش ضرب‌الاجلی را برای تیم‌های حاضر در فصل پیش‌روی لیگ قهرمانان آسیا مشخص کرد که براساس آن این باشگاه‌ها باید تمام بدهی‌های خود به افراد حقیقی، حقوقی و مالیاتی را تا ۳۱ آگوست (۹ شهریور) تسویه حساب می‌کردند و در غیر این صورت نمی‌توانستند مجوز حرفه‌ای دریافت و در رقابت‌های آسیایی شرکت کنند. در این بین هر 4 تیم پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و نفت تهران بدهی‌های هنگفتی از فصول گذشته داشتند که تسویه آنها کار یک ماه و 2 ماه نیست و به برنامه‌ریزی دقیقی از سوی مالکان این باشگاه‌ها نیاز دارد. با توجه به این مشکل، مهدی تاج در سفر اخیر خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدارهایی با اعضای این کنفدراسیون داشت که در نتیجه توانست موافقت AFC را برای فرصت 2 ماهه برای تعیین‌تکلیف این بدهی‌ها بگیرد. پیش از این قرار بود این بدهی‌ها تا ۳۱ آگوست (۹ شهریور) پرداخت شود اما با این حساب باشگاه‌ها تا ۹ آبان فرصت خواهند داشت تا وضعیت بدهی‌های خود را مشخص کنند.

خداحافظی تراژیک بولت
یوسین بولت به همراه 3 هموطن جامائیکایی‌اش در دوی ۴ در ۱۰۰ متر جهانی شرکت کرد ولی از کسب مدال طلا بازماند. بامداد یکشنبه فینال ماده دوی
۴ در ۱۰۰ متر رقابت‌های جهانی ۲۰۱۷ لندن برگزار شد و یوسین بولت برای آخرین رقابت دوران ورزشی‌اش به میدان رفت. بولت در ابتدای رقابت‌ها مصدوم شد و نتوانست به خط پایان برسد و به همراه 3 هموطن جامائیکایی خود، عمر مالکئودر، جولین فورت و یوهان بلک در جایگاه نهم ایستاد. ورزشکاران انگلیس، آمریکا و ژاپن به ترتیب در جایگاه اول تا سوم این ماده قرار گرفتند. بولت ۳۰ ساله پیش از این در رقابت‌های 4 در ۱۰۰ متر المپیک ۲۰۰۸ پکن در کنار کارتر، آسافا پاول و مایکل فراتر مدال طلا را برگردن آویخته بود. او هفته گذشته نیز در دوی ۱۰۰ متر رقابت‌های جهانی لندن، قهرمانی دوی ۱۰۰ متر را بعد از چندین سال به جاستین گاتلین واگذار کرد و در جایگاه سوم ایستاد.
 


Page Generated in 0/0063 sec