printlogo


کد خبر: 179791تاریخ: 1396/5/24 00:00
کوتاه و گویا

محمدرضا غلامی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7  گفت: همزمان با اجرای طرح‌های حمایت از افراد کم‌برخوردار، کلاس‌های ورزشی رایگان در مجموعه فرهنگی شهربانوی دماوند برگزار می‌شود.
رضا اسماعیلی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15، از برگزاری 10 عنوان برنامه فرهنگی همزمان با روز مقاومت اسلامی در سراهای محله و مساجد منطقه خبر داد.
علیرضا جعفری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 2 از اجرای طرح فوریتی ساماندهی و جمع‌آوری زواید فیزیکی از معابر منطقه 2 با هدف  پیرایش شهری و حذف زواید بصری خبر داد.
عیسی علیزاده، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران  درباره «کارگاه ملی طراحی مساجد» با بیان اینکه تابلوهای تبلیغات، رسانه مناسبی برای مطرح کردن موضوعات فرهنگی است، ادامه داد: سازمان به منظور انجام وظایف سازمانی، فرهنگسازی و بازسازی مفاهیم رایج دینی و انسانی این ظرفیت را در اختیار سازمان‌ها و نهاد متولی در امور مختلف قرار داده که یکی از جلوه‌های این همکاری برگزاری چنین کارگاهی است.
محمدحسین پناهی، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 6 با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس «موصل از جنگ تا زندگی» در خانه هنرمندان، گفت: با مشارکت شهرداری منطقه ۶ و خبرگزاری میزان و به مناسبت روز خبرنگار 70 عکس حسن شیروانی، یکی از عکاسان خبری کشور از جنگ موصل در خانه هنرمندان به نمایش در می‌آید.


Page Generated in 0/0033 sec