printlogo


کد خبر: 179797تاریخ: 1396/5/24 00:00
سرخط خبر

 حبیب‌الله بیطرف، وزیر پیشنهادی نیرو میزان بدهی وزارت نیرو در صنعت برق را ۳۲ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: باید تصمیمات راهبردی و مهمی برای پرداخت این بدهی صورت گیرد اگرنه صنعت برق کشور ورشکسته می‌شود.
 فاضل همامی، مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های تخصصی فولاد و معدن با اشاره به اینکه در ۱۰ روز گذشته قیمت فولاد به ۲ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است، گفت: افزایش قیمت مسکن نداریم، چرا که در این بخش رکود حاکم است.
 سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: قیمت‌های فروش خودروهای وارداتی در نمایندگی‌های رسمی و همچنین در بازار از سوی این سازمان رصد می‌شود و پس از بررسی و در صورت تغییرات غیرمنطقی قیمت‌ها، برخورد قانونی لازم اعمال خواهد شد.
 سازمان بین‌المللی دریانوردی (IMO) در ابلاغ کتبی به سازمان بنادر و دریانوردی ایران، کاپیتان امیر جنبد را به عنوان «دریانوردی شجاع» شایسته قدردانی و دریافت جایزه جهانی شجاعت دانست.
 بانک مرکزی اعلام کرد موسسه خودخوانده «حافظ» فاقد هرگونه مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و فعالیت شعب آن غیرقانونی است.
 رضا جعفرزاده، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از برگزاری اولین همایش رویکردهای میان رشته‌ای در ارتباطات هوانوردی خبر داد و گفت:‌ از هر ۴ سانحه هوایی ۳ سانحه به خاطر خطای انسانی رخ داده است.
 فرهاد احتشام‌زاد، رئیس فدراسیون واردات گفت: متن اصلاحیه ماده ۳۱ قانون صادرات و واردات، به نوعی یک بازگشت به عقب، انحراف از اسناد بالادستی و غبارآلود کردن فضای تجارت خارجی است.
 ایسنا نوشت: پس از انفجار معدن زغال‌سنگ زمستان‌یورت آزادشهر، بازار وعده‌ها داغ بود اما اکنون بعد از گذشت 3 ماه و قربانی شدن ۴۴ نفر نه تنها گزارشی از علت حادثه منتشر نشده است، بلکه کسی هم زیر بار پرداخت دیه قربانیان این حادثه دلخراش نمی‌رود.
 سیدکمال‌الدین شهریاری، عضو کمیسیون عمران مجلس با تأکید بر اینکه با اصلاح تعرفه‌ها و اقتصاد آب و برق می‌توان گام بزرگی در مدیریت مصرف آب و برق که چالش اصلی کشور به حساب می‌آید برداشت، گفت: مجلس با پله‌ای شدن تعرفه آب و برق برای دریافت هزینه تمام‌شده تولید آب و برق از پرمصرف‌ها حمایت می‌کند.
 فارس نوشت: شورای رقابت 3 بند از قرارداد صداوسیما با صاحبان آگهی شامل «تغییر تعرفه خدمات انحصاری پس از قرارداد»، «فسخ یک‌طرفه بدون جریمه» و «تغییر زمان پخش آگهی بدون رضایت صاحب» را غیر قانونی تشخیص داد و آن را 5/1 میلیارد ریال جریمه کرد.
 سیدحمید کلانتری، معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر که تعاونی‌های مسکن‌مهر پس از تحویل پروژه به اعضای خود باید منحل شوند، گفت: برخی اعضای تعاونی‌های مسکن تخلفات عدیده‌ای را در جریان تحویل پروژه داشته‌اند. هم‌اکنون بیش از 10 هزار و 800 تعاونی فعال در حوزه مسکن و ساختمان فعال هستند.
 صداوسیما نوشت: گزارش‌های میدانی از بازار گوشت گوسفندی در سراسر کشور نشان از افزایش قیمت این کالا دارد به‌نحوی که امروز هر کیلوگرم گوشت گوسفندی به‌طور متوسط ۴۱ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۵۲ هزار تومان عرضه می‌شود.
 


Page Generated in 0/0055 sec