printlogo


کد خبر: 179805تاریخ: 1396/5/24 00:00
موچ: ترامپ را دک می‌کنند!

سخنگوی ارشد بددهن و  اخراج شده دونالد ترامپ که کل دوران کاری‌اش در کاخ سفید به 10 روز هم نرسید حال پس از دست‌کم 2 سال همراهی با او، کینه رئیس‌جمهور آمریکا و خانواده و اطرافیان او را به دل گرفته است. آنتونیو اسکارا موچی، تهیه‌کننده مشهور هالیوودی و عامل پیشین وال‌استریت که در همان چند روز کارش به عنوان مسؤول ارشد ارتباطات کاخ سفید به جدال لفظی بی‌سابقه با حلقه نزدیکان ترامپ پرداخت و باعث اخراج رئیس کارکنان کاخ سفید یعنی رینس پریباس شد، حالا پس از برکناری خودش پیش‌بینی می‌کند رئیس سابقش بزودی از کاخ سفید اخراج خواهد شد. اسکارا موچی موسوم به «موچ» به دنبال انتقادها از ترامپ به خاطر عدم محکومیت قاطع نژادپرستان سفید به شبکه ‌ای‌بی‌سی می‌گوید رئیس‌جمهور باید برخورد بسیار قاطع‌تری در این‌باره از خود نشان می‌داد. او همچنین بار دیگر موضوع اختلاف عمیقش با استیو بانن، مشاور راهبردی ترامپ و مغز متفکر او را رسانه‌ای کرده و بانن را به همراه حلقه نزدیکان ترامپ عامل مواضع بحث‌برانگیز اخیر بر می‌شمارد.
البته به نظر می‌رسد اسکارا موچی جز بانن کینه خانواده ترامپ را هم به دل گرفته چرا که شواهد جدی وجود دارد که ملانیا همسر ترامپ و ایوانکا دخترش به وضوح از سخن گفتن رکیک این هالیوودی ایتالیایی‌تبار در محافل رسمی دچار انزجار شده و خواستار بیرون انداختن او از کاخ سفید شده‌اند. با این همه وقتی موچ که گفته می‌شود به لایه‌های پنهان حاکمیت آمریکا رفت و آمد داشته و با سازمان سیا سر و سری دارد پیش‌بینی می‌کند حاکمیت بزودی برای اخراج ترامپ از سیاست تصمیم می‌گیرد، باید موضوع را فراتر از کینه‌جویی دانست.
به گفته اسکارام وچی، کسانی مثل بانن که او به کنایه از تارنمای افراطی بریتبارت نیوز آنها را حلقه بانن- بارت می‌خواند بر تحولات کاخ سفید نفوذ مطلق دارند اما از تاثیر گذاشتن بر اداره مثبت کشور ناتوان هستند.
او به ‌ای‌بی‌سی می‌گوید طبقه سیاسی آمریکا از اینکه ترامپ بی‌محابا در محافل سیاسی واشنگتن را به روی مدیران اجرایی شرکت‌ها و تاجران باز کرده است ناخشنود هستند. به همین دلیل موچ پیش‌بینی می‌کند چنین رئیس‌جمهور احاطه شده با حلقه راهبردی بی‌فایده‌اش بزودی با اجماع نظر جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها خلع قدرت خواهد شد و به سبک خودش می‌گوید: «او را دک می‌کنند!»
 


Page Generated in 0/0052 sec