printlogo


کد خبر: 179890تاریخ: 1396/5/26 00:00
اخبار

بولت لباس منچستریونایتد را می‎پوشد
یوسین بولت قرار است برای دیدار خیریه منچستریونایتد مقابل بارسلونا لباس تیم محبوبش را به تن کند، البته این به شرطی است که مصدومیتش برطرف شده باشد. به گزارش  مهر، یوسین بولت، پادشاه سرعت دنیا در صورتی که مصدومیتش را پشت سر بگذارد برای دیدار دوستانه تیم فوتبال منچستریونایتد مقابل بارسلونا که دیداری خیریه است برای نخستین بار لباس تیم انگلیسی را به تن خواهد کرد. این بازی قرار است ۲ سپتامبر در اولدترافورد برگزار شود و در صورتی که بولت مصدوم نباشد می‏‌تواند در کنار بزرگانی چون رایان گیگز و پل اسکولز لباس یونایتد را پوشیده و به زمین برود. این ورزشکار ۳۰ ساله دچار آسیب‌دیدگی همسترینگ است و در آخرین مسابقه قبل از بازنشستگی دچار آن شده است. بولت پیش از این بارها اعلام کرده بود که طرفدار منچستریونایتد است و آرزو دارد لباس این تیم را به تن کند. حتی در دوران مربیگری سر الکس فرگوسن او برای بازی کردن در این تیم چراغ سبز نشان داده بود. بولت، دونده جامائیکایی، به‌تازگی از دنیای دوندگی خداحافظی کرده است.

ستاره جدید بارسا مرسدس بنزش را به راننده‎اش هدیه داد
«پائولینیو» که بتازگی به بارسا پیوسته قبل از ترک چین مرسدس بنز گران‌قیمتش را به راننده‎اش هدیه داده و راهی اروپا شده است. پائولینیو، بازیکن برزیلی گوانگ‌ژو اورگرانده چین که بتازگی به تیم فوتبال بارسلونا منتقل شده، آخرین یادگاری از خودش در آسیا قبل از بازگشت به اروپا را به جا گذاشت. این هافبک ۲۹ ساله بعد از ۲ سال دوری از فوتبال اروپا و جدایی از تاتنهام دوباره به اروپا بازگشته و قرار است لباس بارسلونا را به تن کند. در لیگ چین مطمئنا جای او خالی خواهد بود و سران باشگاه چینی هم این را می‎دانند. او حتی هنگامی که می‎خواسته چین را ترک کند، مرسدس بنز گران‎قیمتش را به راننده‏‌اش هدیه داده است و این کار او باعث شده رسانه‎های این کشور از او تمجید کنند.  

تکلیف اسپانسر پرسپولیس هفته آینده مشخص می‌شود
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در نشست هفته آینده خود تکلیف اسپانسر سرخپوشان برای ادامه رقابت‌های لیگ را مشخص خواهد کرد. قرارداد باشگاه پرسپولیس با اسپانسر اصلی خود هنوز منعقد نشده است اما توافقات صورت گرفته میان مدیران این باشگاه و نماینده اسپانسرشان باعث شده تا این تیم در چهارمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر نیز تبلیغ این برند را انجام دهد. قرار است تصمیم‌گیری نهایی درباره اسپانسر باشگاه در جلسه شنبه آینده هیات مدیره این باشگاه گرفته شود تا تکلیف این موضوع را یکسره کنند.

واکنش بی‌سابقه بوسکتس علیه مدیریت بارسلونا
سرخیو بوسکتس، هافبک ارزشمند بارسلونا به اظهارنظر مدیر داخلی جدید بارسلونا واکنش تندی نشان داد. پس از شکست 1-3 خانگی بارسلونا مقابل رئال مادرید در سوپرکاپ اسپانیا، پپ سگورا مدیر داخلی جدید بارسلونا به جرارد پیکه تاخت و گل به خودی او را اصلی‌ترین عامل شکست آبی‌واناری‌ها عنوان کرد. بوسکتس که در نشست خبری ال‌کلاسیکوی برگشت شرکت کرده بود، درباره اظهارنظر عجیب پپ سگورا گفت: «اصلا موافق نیستم چون گل به خودی پیکه از بدشانسی او بود. بازی را 1-3 باختیم نه به خاطر پیکه بلکه به خاطر اشتباهات متعددی که داشتیم. رئال روی ضدحملات، تیمی مهارنشدنی است و ما به خوبی نتوانستیم مقابل این حربه آنها ایستادگی کنیم. تحت هیچ شرایطی یک تیم به خاطر یک صحنه بازی را نمی‌بازد. این روش مناسبی برای تعبیر یک شکست نیست؛ بویژه که از جانب باشگاه هم عنوان شده باشد».

خسه به استوک‌سیتی پیوست
بعد از پیوستن نیمار به پاری‌سن‌ژرمن، خسه تصمیم گرفت راهی لیگ جزیره شود و به استوک‌سیتی بپیوندد. هواداران رئال مادرید بعد از گلی که خسه در نوکمپ به ثمر رساند امید زیادی به آینده این بازیکن جوان داشتند اما او چون در بیشتر بازی‌های مادرید نیمکت‌نشین بود تصمیم گرفت این تیم را ترک کند. خسه به این امید که در پاری‌سن‌ژرمن بدرخشد با رقم بالایی راهی این تیم شد اما اونای امری اعتقادی به این بازیکن جوان نداشت و خیلی سریع با او به مشکل خورد. در نهایت، خسه تصمیم گرفت
پاری سن ژرمن را به مقصد لیگ برتر انگلیس ترک کند. او با استوک‌سیتی قرارداد یک ساله امضا کرد.
 


Page Generated in 0/0064 sec