printlogo


کد خبر: 179957تاریخ: 1396/5/28 00:00
نبض جامعه

سردار مهری خبر داد
برخورد پلیس با استیکرهای غیرمجاز روی خودروها
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: ماموران پلیس راهور با رانندگانی که اقدام به نصب استیکرهای غیرمجاز روی خودروهای خود می‌کنند برابر قانون برخورد خواهد کرد. به گزارش مهر، سردار تقی مهری گفت: برابر قانون، مأموران پلیس با خودروهایی که استیکرهای غیرمجاز روی‌شان نصب شده برخورد خواهند کرد. وی افزود: برخی از این استیکرها دارای محتوای نامناسب و تبلیغ مواد مخدر هستند. رئیس پلیس راهور ناجا گفت: برخی دیگر از استیکرها نیز دید راننده‌ را محدود کرده و ممکن است سبب وقوع حوادث رانندگی شود. سردار مهری ادامه داد: از سوی دیگر اگر تزئینات خودرویی باعث شود شعاع نور و نور چراغ‌ها تحت تاثیر قرار بگیرد نیز تخلف محسوب می‌شود و مأموران با آن برخورد خواهند کرد.

فرمانده نیروی انتظامی  اعلام کرد
راه‌اندازی مجمع آزادگان ناجا در دستور کار
براساس برنامه‌ریزی‌ها به دنبال راه‌اندازی مجمع آزادگان ناجا هستیم تا ضمن ارائه خدمات مطلوب به این عزیزان از تجربیات آنان بهره‌مند شویم. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار حسین اشتری در حاشیه آیین تجلیل از آزادگان نیروی انتظامی با گرامیداشت سالروز ورود آنها به میهن اسلامی افزود: نیروی انتظامی بیش از 2 هزار و 100 آزاده دارد و به وجود این عزیزان و خانواده‌های‌شان افتخار می‌کنیم. براساس برنامه سال گذشته تجلیل از آزادگان نیروی انتظامی و خانواده‌های عزیز آنها در دستور کار بود که این مراسم در سراسر کشور برگزار شد. وی افزود: امروز به همت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و معاونت نیروی انسانی مراسم تجلیل از آزادگان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد که چنین مراسم‌هایی برای سازمان خیر و برکت است. فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: حفظ شأن و منزلت خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان همواره رویکرد نیروی انتظامی بوده است و در تلاشیم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌ریزی کنیم چرا که معتقدیم هرچقدر این فرهنگ‌ها حفظ و ترویج شود بهتر می‌توانیم ماموریت‌ها را دنبال کنیم. سردار اشتری خاطرنشان کرد: رویکرد ثبت خاطرات عزیزان جانباز، ایثارگر و آزاده به طور جدی پیگیری می‌شود تا بتوانیم با ثبت خاطرات، دلاورمردی‌های این عزیزان را به نسل جوان معرفی کنیم.

برگزاری سومین جشنواره «علم برای همه»
سومین جشنواره «علم برای همه» در هفته علم -۲۰ الی ۲۵ آبان‎ماه- در 2 بخش اصلی و ویژه در برج میلاد برگزار می‎شود. به گزارش «وطن‌امروز»، صونا آقابابایی، دبیر سومین جشنواره «علم برای همه» گفت: میزان مشارکت‎کنندگان جشنواره «علم برای همه» رو به افزایش بوده و امیدواریم در سومین سال برگزاری این جشنواره نیز با افزایش مخاطب و شرکت‎کننده روبه‌رو شویم. وی اعلام کرد: سومین جشنواره «علم برای همه» در هفته علم -۲۰ الی ۲۵ آبان‎ماه- در 2 بخش اصلی و ویژه در برج میلاد برگزار می‎شود. همچنین زهرا اجاق، دبیر علمی هفتمین همایش موزه ملی علوم و فناوری با عنوان «میراث علم و جامعه» به رویکردها و اهداف این همایش اشاره کرد و افزود: امسال از کارشناسان داخلی و خارجی دعوت کرده‎ایم در محورهای «موزه و میانجی‎گری علم و جامعه»، «موزه و بازنمایی علم و فناوری» و «علم و دانش ضمنی- بومی ایرانی» به تبادل نظر بپردازند. اجاق با بیان اینکه امسال برای هفتمین همایش ملی موزه از کشورهای خارجی هم مقاله ارائه شده است، تصریح کرد: فرصت ارائه چکیده مقاله تا پایان مردادماه و فرصت ارسال مقاله کامل تا پایان مهرماه است. دبیر علمی همایش با اشاره به اینکه هفتمین همایش موزه در تاریخ ۱۲ الی ۱۴ دی‌ماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مانند هر سال در روزهای برگزاری همایش، نشست‎ها و کارگاه‎هایی نیز با حضور میهمانان خارجی اجرا خواهد شد. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در تمام برنامه‎های موزه ملی علوم و فناوری می‎توانند به سامانه
 inmost.ir مراجعه یا با شماره‎های ۸۸۹۱۲۱۷۵ و ۸۸۹۱۴۹۳۴ تماس حاصل کنند.


Page Generated in 0/0048 sec