printlogo


کد خبر: 180069تاریخ: 1396/5/30 00:00
اخبار

2 مدال شمشیربازی یونیورسیاد برای ایران
2 شمشیرباز سابر ایران با شکست در مرحله نیمه‌نهایی به 2 مدال برنز بازی‌های دانشجویان جهان دست یافتند. به گزارش ایسنا، رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی شمشیربازی سابر بازی‌های دانشجویان جهان در تایپه برگزار شد که محمد فتوحی در مسابقه نیمه نهایی اول مقابل ییلدیریم از ترکیه ۱۵ بر ۱۱ شکست خورد و به مدال برنز رسید. همچنین محمد رهبری در دیگر مسابقه نیمه‌نهایی به مصاف شات ماری از مجارستان رفت که شکست خورد و به دیگر مدال برنز اسلحه سابر انفرادی رسید. شات ماری که رنک 4 جهان است یک ماه پیش نیز قهرمان جهان شده بود. شات ماری در نیمه نهایی گو، نایب‌قهرمان ۲۰۱۷ جهان و رنک 3 جهان از کره جنوبی را مغلوب کرده بود. بدین ترتیب پرونده کاروان ورزش ایران در روز نخست بازی‌های یونیورسیاد با 4 مدال برنز بسته شد.

خاطره کین از کی‌روش
روی کین و کارلوس کی‌روش 2 چهره فراموش‌نشدنی باشگاه منچستر‌یونایتد هیچ‌گاه رابطه نزدیکی نداشته‌اند. کین در مصاحبه‌ با یکی از سایت‌های خارجی به افشاگری درباره یکی از درگیری‌های لفظی‌اش با کی‌روش پرداخته است. پس از آنکه کارلوس به رئال رفت و در این باشگاه ناکام بود و به منچستر بازگشت، در اردوی پیش‌فصل این تیم در پرتغال با کین درگیری لفظی داشت. هافبک منچستر‌یونایتد که تا قبل از کی‌روش در این تیم برای خود امپراتوری داشت و حکمرانی می‌کرد، با ورود این مربی پرتغالی متوجه شد عصر بازیکن‌سالاری به پایان رسیده است. کین در تازه‌ترین مصاحبه خود گفته است: «در اردوی پیش فصل‌مان در پرتغال او حرف از وفاداری زد و من به کی‌روش گفتم لعنتی! تو حرف از وفاداری نزن که بعد از 12 ماه باشگاه را ول کردی و به رئال‌مادرید رفتی. حالا چطور حرف از وفاداری می‌زنی؟ من از یوونتوس و بایرن پیشنهاد داشتم و نرفتم».

تکلیف هفته پنجم لیگ برتر
 مشخص شد
سازمان لیگ فوتبال برنامه هفته پنجم لیگ برتر را اعلام کرد. با اعلام سازمان لیگ فوتبال برنامه هفته پنجم فصل هفدهم لیگ برتر فوتبال اعلام شد. بر این اساس، 4 دیدار در روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد و 3 دیدار پنجشنبه دوم شهریور برگزار می‌شود و بازی گسترش فولاد و پرسپولیس هم بعد از بازی‌های تیم ملی برابر کره‌جنوبی و سوریه برگزار خواهد شد.
برنامه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال
سه‌شنبه ۳۱ مرداد
استقلال- پدیده  .................................................... ۱۸
سپاهان- سپیدرود ......................................... ۲۰:۱۵
سایپا- تراکتورسازی ...................................... ۲۰:۱۵
صنعت نفت آبادان- ذوب آهن ...................۲۰:۳۰
پنجشنبه ۲ شهریور
سیاه‌جامگان- نفت تهران ............................ ۱۸:۳۵
پیکان- فولاد .................................................... ۲۰:۱۵
استقلال خوزستان- پارس جنوبی جم ....... ۲۰:۳۰
پیش از این سعید فتاحی، مسؤول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر اعلام کرده بود تیم‌هایی که ملی‌پوش دارند روز سه‌شنبه و باقی تیم‌ها روز پنجشنبه دیدارهای‌شان را برگزار می‌کنند. دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد هم پس از دیدارهای تیم ملی برگزار می‌شود.

مقایسه خرید عراقی پرسپولیس با بازیکن گران‌قیمت الاهلی
روزنامه سعودی قبل از دیدار حساس تیم فوتبال پرسپولیس برابر الاهلی به مقایسه 2 خرید جدید 2 تیم پرداخت. در یکی از حساس‌ترین دیدارهای دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، 2 تیم فوتبال پرسپولیس و الاهلی به مصاف هم می‌روند. روزنامه الریاضیه عربستان در گزارشی به مقایسه «بشار رسن» و «ده‌سوزا» 2 بازیکن خارجی تیم فوتبال پرسپولیس و الاهلی که قرار است در عمان از آنها رونمایی شود پرداخت. این روزنامه عربستانی درباره بشار رسن نوشت: این بازیکن عراقی در 114 بازی که برای نیروی هوایی عراق انجام داده توانسته 62 گل به ثمر برساند. او در سال 2014 به تیم‌ ‌ملی بزرگسالان عراق دعوت شد اما هیچ بازی ملی در کارنامه ندارد. رسن در تابستان به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست و هنوز در هیچ دیداری برای این تیم به میدان نرفته است. روزنامه الریاضیه درباره «ده سوزا» خرید برزیلی الاهلی که چند روز پیش به این تیم پیوست، نوشت: ده سوزا، بازیکن برزیلی 25 سال سن دارد. او سابقه بازی کردن در شاختار، انزا روسیه و پارتیزان بلگراد را در کارنامه دارد. ده سوزا در تیم پارتیزان بهترین عملکرد را داشت و توانست در یک سال 42 گل به ثمر رساند. او با قراردادی دوساله به الاهلی پیوسته است و امید زیادی به درخشش او می‌رود.


Page Generated in 0/0190 sec