printlogo


کد خبر: 180139تاریخ: 1396/5/31 00:00
اخبار

راموس در صدر بداخلاق‌های تاریخ
در شبی که رئال مادرید دفاع از عنوان قهرمانی‌‌اش را بدون کریستیانو رونالدو با پیروزی 3 بر صفر در خانه دپورتیوو لاکرونیا آغاز کرد، اخراج کاپیتانش تنها نکته منفی عملکرد کهکشانی‌ها بود. سرخیو راموس در دقیقه 53 بازی برابر دپورتیوو لاکرونیا دستش را روی صورت فابیان شار، مدافع دپورتیوو لاکرونیا قرار و او را هل داد اما خوش‌شانس بود که آلخاندرو هرناندس، داور بازی او را تنها با کارت زرد جریمه کرد.  در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم اما راموس هجدهمین کارت قرمز دوران بازیگری‌اش در لالیگا (در 405 بازی) را گرفت و از این حیث در کنار پابلو آلفارو، مدافع سابق سویا (418 بازی) و ژاوی آگوادو، اسطوره رئال ساراگوسا (383 بازی) به عنوان کسانی که بیشترین تعداد کارت قرمز را در تاریخ لالیگا دارند قرار گرفت. در مجموع این بیست‌وسومین بار است که راموس در دوران بازیگری‌اش در رده باشگاهی کارت قرمز می‌گیرد که 18 بار آن در لالیگا، 3 بار در لیگ قهرمانان اروپا و 2 بار در جام حذفی اسپانیا بوده است. او تمام این کارت‌های قرمز را در دوران بازیگری‌اش در رئال‌مادرید گرفته است.

قهرمان پاورلیفتینگ روسیه به قتل رسید
آندره دراچیوف، قهرمان پاورلیفتینگ روسیه بعد از زد و خورد در خیابان و آسیب دیدن از ناحیه سر، جان باخت. به گزارش ایسنا، قهرمان ۲۲ ساله پاورلیفتینگ روسیه روز یکشنبه بر اثر زد و خورد در خیابان جان خود را از دست داد. به نظر می‌رسد افرادی که به دراچیوف آسیب رساندند رزمی‌کار بوده‌اند. دراچیوف بعد از درگیری به بیمارستان منتقل شد اما در نهایت زنده نماند. پلیس در این باره اعلام کرد: این درگیری در نزدیکی یکی از کافه‌های مرکز شهر اتفاق افتاده است. طبق بررسی‌ها علت مرگ آسیب رسیدن به مغز بوده است. دراچیوف در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۰۸ قهرمان شده و در مسابقات جهانی ۲۰۱۱ مدال نقره کسب کرده بود. او اخیرا رشته ورزشی خود را به پرورش اندام تغییر داده بود. رئیس انجمن پاورلیفتینگ روسیه نیز ضمن ابراز ناراحتی از این اتفاق، اظهار امیدواری کرد خاطیان به جزای عمل خود برسند. اواخر ماه جولای نیز یکی از قهرمانان کشتی روسیه به نام یوری ولاسکو بر اثر درگیری کشته شد. این ورزشکار قرار بود در المپیک ۲۰۲۰ برای روسیه مسابقه بدهد.

انتقاد نیمار از سران بارسلونا:
آنها نباید آنجا باشند
ستاره برزیلی پاری سن ژرمن بعد از دومین برد در لیگ فرانسه به انتقاد از سران تیم سابق خود پرداخت. به نقل از اکیپ، نیمار در دیدار هفته دوم لیگ فرانسه هم با لباس پاری سن ژرمن درخشید و توانست 2 گل برای تیمش به ثمر برساند که گل دوم او از زیبایی خاصی برخوردار بود. او بعد از این دیدار به انتقاد از سران تیم سابق خود پرداخت. نیمار که با ۲۲۲ میلیون یورو راهی پاری‌سن‌ژرمن شد بعد از دیدار با تولوز گفت:‌ وقتی من به بارسلونا آمدم همه چیز خوب بود ولی مدیرانی در بارسلونا هستند که نباید باشند. من 4 سال خیلی خوب و شاد آنجا داشتم ولی بارسلونا شایسته اتفاقات خوب بیشتری است. من دوستان زیادی آنجا دارم. امیدوارم اتفاقات خوب دوباره در بارسلونا رخ دهد و تیم بتواند به شرایط خوب خود بازگردد و رقابت کند.

مالک گسترش فولاد ماشین‌سازی را هم خرید
محمدرضا زنوزی رسما مالک ماشین‌سازی تبریز شد. یکشنبه محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه گسترش فولاد برای خرید باشگاه ماشین‌سازی که در این چند روز مشکلات و حواشی زیادی داشت، ابراز تمایل کرد. با گذشت چند ساعت از ابراز تمایل زنوزی، مذاکرات برای انتقال این تیم به مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز نهایی شد تا زنوزی مالک یک باشگاه تبریزی دیگر هم شود. پیش از این بازیکنان و کادرفنی ماشین‌سازی در اعتراض به بدقولی‌های شریعت‌زاده، مالک پیشین ماشین‌سازی، اقدام به فسخ قراردادهای‌شان با این باشگاه کرده بودند اما با آمدن محمدرضا زنوزی، احتمالا مشکلات این تیم رفع شود و آنها به حضورشان در این تیم ادامه ‌دهند.

حدادی ارزشمندترین بازیکن آسیا شد
کاپیتان تیم‌ملی بسکتبال ایران به عنوان ارزشمندترین بسکتبالیست قاره کهن نام گرفت. در پایان رقابت‌های کاپ آسیا که با قهرمانی استرالیا و نایب قهرمانی کشورمان به پایان رسید، حامد حدادی، ستاره تیم کشورمان به عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات نام گرفت. این چهارمین بار است که حدادی ارزشمندترین بسکتبالیست آسیا نام می‌گیرد.


Page Generated in 0/0049 sec