printlogo


کد خبر: 180175تاریخ: 1396/5/31 00:00
اخبار

با حکم فرمانده کل قوا
فرمانده کل ارتش و جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شدند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در احکام جداگانه‌ای امیر سرلشکر عطاءالله صالحی را به سمت جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی را با ارتقا به درجه‌ سرلشکری به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن احکام فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امیر سرلشکر عطاءالله صالحی
با قدردانی از خدمات خالصانه شما در فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بنا به پیشنهاد رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، جنابعالی را که از سوابق و تجارب ارزشمندی در حوزه‌های فرماندهی و ستادی برخوردار می‌باشید به سمت جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح منصوب می‌کنم. از زحمات و تلا‌ش‌های امیر سرتیپ سیدعبدالرحیم موسوی در این مسؤولیت قدردانی می‌کنم. توفیق همگان را از خداوند متعال مسألت دارم.
سیدعلی خامنه‌ای
۳۰ مرداد ۹۶
بسم الله الرحمن الرحیم
امیر سرتیپ سیدعبدالرحیم موسوی
نظر به تعهد و شایستگی و تجارب، شما را با ارتقا به درجه سرلشکری به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌کنم.
با توجه به ذخیره‌ عظیم نیروی انسانی کارآمد و مؤمن ارتش و تجربیات دوران دفاع‌مقدس و پس از آن، انتظار می‌رود در دوران فرماندهی شما با رویکرد تحولی و انقلابی، ارتقای توان و آمادگی‌های رزمی و تعالی معنوی و بصیرتی و تأمین نیازهای معیشتی و هم‌افزایی با سایر نیروهای مسلح، شتاب گیرد و مجموعه آجا به نصاب شایسته‌تر برسد. از تلاش‌های خالصانه و ارزشمند امیر سرلشکر عطاءالله صالحی در طول خدمت تشکر و قدردانی می‌کنم و توفیق همگان را از خداوند متعال مسألت دارم.
سیدعلی خامنه‌ای
۳۰ مرداد 96

آیت‌ا‌لله شاهرودی در دیدار سردار صفوی:
اولویت مجمع حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی است
سرلشکر سیدیحیی صفوی، مشاور عالی فرمانده کل قوا با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفت‌وگو کرد. سردار صفوی با اشاره به وضعیت جهان اسلام بویژه اخبار مبارزه با تروریست‌های تکفیری و داعش در سوریه و عراق گفت: استقرار مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی و تجربه موفق حاکمیت دینی در ایران، الگویی است که دشمنان اسلام نمی‌خواهند در سطح منطقه تکرار شود و به همین دلیل دست به ایجاد چالش و تنش در منطقه و در میان کشورهای اسلامی می‌زنند. آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی در این دیدار، اتحاد مردم و مسؤولان را در ایجاد امنیت و اجرای قوانین اسلامی ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره هفتم با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و همراهی مسؤولان، بر افتخارات جمهوری اسلامی بیفزاید.  رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام توجه به نیازهای جامعه و برنامه‌ریزی برای حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران را در طراحی سیاست‌های کلان کشور، از اولویت‌های مجمع تشخیص مصلحت  نظام در دوره جدید دانست که در پرتو شناخت دقیق  از مسائل روز کشور و  با نگاه به آینده منطقه و جهان میسر خواهد شد.

دولت به وعده‌های انتخاباتی خود بویژه در بخش اقتصاد عمل کند
رئـیــس قـوه‌قضائیـه از رئیس‌جمهور خواست به وعده‌های انتخاباتی خود بویژه وعده‌های اقتصادی عمل کند. به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه‌قضائیه، آیت‌الله آملی‌لاریجانی در جلسه مسؤولان عالی قضایی با اشاره به شروع کار دولت دوازدهم بر لزوم عمل دولت به وعده‌های انتخاباتی خود بویژه در بخش اقتصاد و معیشت مردم به عنوان نیاز حقیقی امروز، گفت: خوشبختانه رئیس‌جمهور محترم نیز بر لزوم توجه به تولید و اشتغال تأکید کرده‌اند و امروز بین همه قوا اجماع بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد. قوه‌قضائیه نیز همواره اعلام کرده است از هیچ کمکی در این زمینه بویژه در جهت تأمین امنیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری دریغ نخواهد کرد. رئیس قوه‌قضائیه ادامه داد: مقابله با قاچاق کالا و ارز نیز از جمله اقداماتی است که در قوه‌قضائیه نسبت به آن اهتمام وجود دارد اما برخورد با آن یک بحث فراقوه‌ای است و باید همه مولفه‌های لازم در حوزه اقتصاد به کار گرفته شود تا عوامل تولید به حرکت درآیند.


Page Generated in 0/0048 sec