printlogo


کد خبر: 180176تاریخ: 1396/5/31 00:00
اخبار

با تأکید بر افزایش توان موشکی و حمایت از جبهه‌‌ مقاومت
سپاه پاسداران انتخاب امیر حاتمی را تبریک گفت
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با تبریک به امیر حاتمی، حضور وی در وزارت دفاع را نویدبخش تقویت اقتدار دفاعی کشور خواند. حجت‌الاسلام طائب نیز در پیامی انتخاب علوی به عنوان وزیر اطلاعات را تبریک گفت. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با تبریک انتخاب امیر سرتیپ حاتمی به عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حضور وی در این مسؤولیت خطیر را نویدبخش تقویت رویکردها و برنامه‌های وزارت دفاع در تعمیق الزامات بازدارندگی و اقتدار دفاعی کشور دانست. در پیام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آمده است:  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مسرت و خرسندی، انتخاب جنابعالی با رأی قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سمت «وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح» در دولت دوازدهم را صمیمانه تبریک عرض می‌نماید. در بخش دیگری از این پیام آمده است: بی‌شک حضور جنابعالی در این مسؤولیت خطیر در امتداد مجاهدت‌ها و نقش‌آفرینی‌های وزرای محترم قبلی، نویدبخش تقویت رویکردها و برنامه‌های وزارت دفاع در توسعه بالندگی و حرکت روزآمد صنعت دفاعی کشور و پشتیبانی همه جانبه و هوشمندانه از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای تعمیق الزامات «بازدارندگی» و «اقتدار دفاعی کشور» با محوریت «توان موشکی» و حمایت از «جبهه‌‌ مقاومت اسلامی» برای مقابله با «جنگ‌های نیابتی» و «تروریسم تکفیری» در منطقه خواهد بود و به فضل الهی ملت شریف ایران انعکاس و ظهور آن را در صحنه‌ مأموریت‌های ارتش و سپاه مشاهده خواهد کرد. سپاه پاسداران آمادگی خود را برای هرگونه کمک و همراهی در این مسیر افتخارآفرین اعلام کرد.
پیام تبریک طائب به علوی
در پی رأی موافق نمایندگان مجلس شورای اسلامی به انتخاب محمود علوی به سمت وزیر اطلاعات، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طائب، رئیس سازمان اطلاعات سپاه پیام تبریکی خطاب به وی صادر کرد. در این پیام خطاب به علوی آمده است: انتخاب جنابعالی با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سمت «وزیر اطلاعات» دولت دوازدهم جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم. در بخش دیگری از این پیام آمده است: بی‌شک روحیه ولایت‌مداری و مردم‌داری آن روحانی ارجمند و نیز تجارب ارزنده یک دوره صدارت در این وزارتخانه حساس و راهبردی و نقش‌آفرینی در تعمیق تعاملات و هماهنگی‌های مقتضی بین «جامعه اطلاعاتی کشور»، پشتوانه‌ای غنی برای موفقیت جنابعالی و همکاران ارجمند وزارت اطلاعات و نیز سایر نهادهای امنیتی - اطلاعاتی برای تأمین «امنیت پایدار ملی» به شمار می‌رود.

نماینده اصلاح‌طلب مجلس:
حقوق فرزندم در هیأت مدیره  500 هزار تومان بود
عضو هیات‌رئیسه مجلس در واکنش به انتقادات پیرامون انتصاب فرزندش در هیات‌مدیره شرکتی دولتی گفت که فرزندم از این شرکت ماهانه 500 هزار تومان دریافتی داشته است. محمدعلی وکیلی، نماینده اصلاح‌طلب مجلس در گفت‌وگو با شرق، به ماجرای عضویت فرزند 26 ساله‌اش در هیات‌مدیره شرکتی دولتی که واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت، گفت: جذب پسرانم و عضویت‌شان در هیات‌مدیره «شرکت صنعتی کاوشگران آتیه صبا» و «شرکت دوده صنعتی پارس» با مشورت و اطلاع من نبوده است. وی با بیان اینکه شرکت کاوشگران، کاغذی است و رسما کار خاصی هم نمی‌کرده، گفت: ۱۵ روز است مطلع شده‌ام و به محض اطلاع به پسرم گفتم استعفا کند. عضو هیات‌رئیسه مجلس تصریح کرد: شنیده‌ام یک پسر دیگرم نیز عضو غیرموظف دوده‌ صنعت است. تازه این را فهمیدم و کلی دعوایش کردم که شما از کجا این شرکت را گیر آورده‌‌اید و چه کسی شما را گول زده؟ البته او عضو غیرموظف است و این یعنی کارش جدی نبوده و درآمدش هم ۵۰۰ هزارتومان در ماه است. وکیلی ادامه داد: اینها سمت نبوده، صرفا کارمندی بوده و به آنها تشر زده‌ام و دعوای شان کرده‌ام. این کارشان یک گاف بزرگ بود. وی درباره مدیرعامل شدن برادرش نیز گفت: یکی از برادرانم در جایی مربوط به بانک ملی مدیرعامل است. برادر من در ٢٠ سال گذشته سمت‌های مختلفی داشته و حالا در یک فرآیند زمانی مدیرعامل شده و اینها ربطی به من ندارد و با اطلاع من نبوده است.


Page Generated in 0/0050 sec