printlogo


کد خبر: 180259تاریخ: 1396/6/2 00:00
اخبار

«بیست‌ویک روز بعد» نیم‌میلیاردی شد
فیلم سینمایی «بیست‌ویک روز بعد» به کارگردانی محمدرضا خردمندان به فروش نیم‌میلیارد رسید. به گزارش فارس، فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» که جزو فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم فجر از نگاه مردمی بود بعد از بیش از 2 هفته نمایش به فروش نیم میلیاردی براساس سیستم مکانیزه رسید. در خلاصه داستان فیلم آمده است: همیشه همینجوریه! آخرین بار هوا ابر شد. باد گرفت. درختا داشتن از جا کنده می‌شدن. اونقدر بارون شدید شد که سیل شهرو گرفته بود. پرنده‌ها دور و بر لونه‌هاشون جیغ می‌کشیدن. یکی از بچه‌ها قسم می‌خورد خودش دیده خورشید یکی دو بار نورش کم و زیاد شده... در این فیلم ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، جلال فاطمی، رضا استادی، سینا رازانی، حسین شریفی، مسعود چوبین، مهسا هاشمی، راستین عزیزپور، امیرعلی محمودی، ارکین توتونچی، ابوالفضل باشی و پیمان رسولی به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم در سینماهای کورش، آزادی، مگامال، ملت، چارسو، زندگی، اریکه ایرانیان، جوان، ارگ، بهمن، شاهد، سپیده و پیام در حال نمایش است.
 
کارگاه «خسرو انجم» برای کودکان
فرهنگسرای انقلاب اسلامی کارگاه «تصویرسازی خلاق» را با حضور مجید خسروانجم، طراح و کاریکاتوریست برای کودکان ۷ تا ۱۱ ساله برگزار می‌کند. 
به گزارش تسنیم، در این کارگاه که از ابتدای شهریورماه آغاز می‌شود گروه سنی 7 تا 11 سال می‌توانند در آن شرکت کرده و نقاشی را به سبکی خلاقانه تجربه کنند. خسرو انجم، کاریکاتوریست ایرانی متولد سال 57 است و کارشناسی ارشد طراحی صنعتی از دانشگاه هنر. نخستین کاریکاتور خود را در 15 سالگی طراحی کرده است. 2 کاریکاتور «روز پدر» و «گرد و خاک خوزستان» از مشهورترین آثار او به شمار می‌روند. نویسندگی و سردبیری یکی از پرشنونده‌ترین برنامه‌های رادیویی به نام «مکس 95» در کارنامه فعالیت‌های او به چشم می‌خورد. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی مراجعه کنند یا با شماره تلفن 55408664 تماس بگیرند.
 
حال و هوای شیراز  در «همشهری داستان»
شماره‌‌ شهریور‌ماه مجله‌ داستان همشهری ویژه‌ شیراز منتشر شد. به گزارش فارس،  شماره‌ شهریورماه این مجله با موضوع شیراز فراهم آمده است. روایت‌ها و داستان‌های ایرانی این شماره همه به قلم نویسندگان و هنرمندان اهل شیراز یا آنها که برهه‌‌ای از زندگی‌شان را در شیراز گذرانده‌اند به نگارش درآمده‌ است. در بخش «داستان» ابوتراب خسروی، مهدی جعفری و غلامحسین دهقان از جمله نویسندگانی هستند که این شهر را زمینه‌ روایت داستان‌های‌شان قرار داده‌اند. روایت‌های داستانی این شماره نیز با 4 مطلب و تصویر از 4 دوره‌ تاریخی (بعد از اسلام تا دوران معاصر) نگاهی درگذر و اجمالی به شیراز جنت‌طراز دارد. داستان‌ها و روایت‌هایی از کامبیز درم‌بخش، اصغر عبداللهی، اختر اعتمادی، فرهاد حسن‌زاده، غلامرضا طریقی، الکساندر همن، ترور نوآ، حنیف قریشی، یودورا ولتی، ایان مک‌یوون، ویکتور ارافیف و... از دیگر مطالب این شماره است. هشتادمین شماره‌ ماهنامه‌ داستان همشهری در 262 صفحه با قیمت 7 هزار تومان از ابتدای شهریورماه در روزنامه‌فروشی‌ها وکتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور در دسترس مخاطبان است.
 
مستند مسابقه «ضدگلوله»  به تلویزیون آمد
پخش مستند مسابقه «ضدگلوله» از چهارم شهریورماه به صورت روتین آغاز می‌شود و بینندگان می‌توانند این برنامه را روزهای زوج از شبکه مستند به تماشا بنشینند. 
به گزارش ایسنا، مستند مسابقه «ضدگلوله» از آخرین تولیدات خانه مستند در حوزه تولید برنامه‌های واقع نما است که در تیر و مردادماه ۱۳۹۶ در شهرک سینمایی دفاع مقدس فیلمبرداری شده است و اکنون با اتمام فرآیند تدوین و صداگذاری، در روز‌های آینده از رسانه ملی پخش می‌شود. این مستند مسابقه که با الگوگیری از مستند مسابقه فرمانده، طراحی شده است به رقابت بین افراد 2 گروه مختلف اختصاص دارد که باید از مراحل مختلف مسابقه با همکاری یکدیگر عبور کنند و وظایف محوله را بخوبی به انجام برسانند. از ویژگی‌های «ضدگلوله» استفاده از سامانه‌های لیزری به عنوان سلاح شرکت‌کنندگان است که برای نخستین‌بار در ایران در یک برنامه تلویزیونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاقه‌مندان به برنامه‌های هیجان‌برانگیز می‌توانند از شنبه چهارم شهریورماه، این مستند مسابقه را در روز‌های زوج، ساعت ۲۲ از شبکه مستند به تماشا بنشینند.
 

Page Generated in 0/0065 sec