printlogo


کد خبر: 180268تاریخ: 1396/6/2 00:00
اخبار

آخرین وضعیت منصوریان در استقلال
عضو هیات مدیره استقلال گفت: تاکنون هیچ اتفاق جدیدی در استقلال نیفتاده و تا زمان تشکیل جلسه هیات مدیره هیچ تصمیمی درباره تیم اتخاذ نمی‌شود. حسن زمانی در گفت‌وگو با مهر با اعلام این خبر که هنوز هیچ اتفاق جدیدی در تیم استقلال نیفتاده، اظهار داشت: مقرر شده تا قبل از تشکیل جلسه هیات مدیره هیچ صحبتی درباره مسائل استقلال عنوان نشود و تصمیم نهایی در جلسه هیات مدیره اتخاذ شود. وی افزود: درباره اخبار و شایعاتی که به گوش می‌رسد صحبتی نمی‌کنم و تاکید دارم تصمیم نهایی در جلسه هیات مدیره باشگاه گرفته می‌شود و پس از آن است که می‌شود درباره آینده باشگاه صحبت کرد. عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بیان داشت: بزودی و حداکثر تا روز یکشنبه جلسه هیات مدیره برگزار شده و تصمیم نهایی درباره آینده این باشگاه اتخاذ می‌شود، خروجی جلسه هم از طریق رسانه‌های رسمی اعلام می‌شود. 
 
جلسه نمایندگان آسیایی ایران برای دریافت غرامت از AFC
جلسه طولانی‌مدت نمایندگان ویژه باشگاه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا با سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال برگزار شد. در این نشست که روز چهارشنبه و به مدت 3 ساعت در مرکز ملی فوتبال برگزار شد، نمایندگان ویژه باشگاه‌های پرسپولیس، ذوب‌آهن اصفهان، استقلال تهران و استقلال خوزستان پیرامون بررسی و تکمیل اسناد مربوط به درخواست غرامت درباره پرونده مسابقات این تیم‌ها با حریفان عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا بحث و تبادل نظر کردند. قرار است جلسه آتی در این باره یکشنبه آینده در مرکز ملی فوتبال برگزار شود. حدود 2 ماه قبل، رسیدگی به پرونده مناقشه فوتبالی ایران و عربستان به درخواست ایران و با حضور AFC در دادگاه عالی حکمیت ورزش برگزار شد. CAS بعد از بررسی پرونده و شنیدن سخنان دوطرف، حکم به حقانیت ایران داد و AFC را به دلیل اتخاذ چنین تصمیمی متهم شناخت و بر همین اساس کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان مجری لیگ قهرمانان آسیا موظف به پرداخت غرامت بابت میزبانی تیم‌های ایرانی در کشور سوم مقابل نمایندگان عربستان است. 
 
تیران‌ولی‌پور  دومین طلایی ایران در یونیورسیاد
هادی تیران‌ولی‌پور با پیروزی در فینال وزن ۵۸- کیلوگرم تکواندوی یونیورسیاد قهرمان شد و به مدال طلا رسید. در ادامه بازی‌های دانشجویان جهان و در روز دوم مسابقات تکواندوی مبارزه، هادی تیران‌ولی‌پور ملی‌پوش وزن ۵۸ – کیلوگرم در فینال برابر روی براگانکا از پرتغال قرار گرفت که در یک مبارزه برتر موفق شد ۷ بر ۵ پیروز شود و با قهرمانی در این مسابقات، کاروان ایران را صاحب دومین مدال طلا کند. 
 
خشم هواداران الاهلی  بعد از تساوی برابر پرسپولیس
هواداران الاهلی از تساوی برابر پرسپولیس خشمگین هستند و تیغ انتقاد را به طرف سرمربی تیم به خاطر تعویض‌های بدی که داشت نشانه رفته‌اند. ‌به نقل از الریاضیه، الاهلی با وجود اینکه با 2 گل از پرسپولیس پیش بود اما در نهایت به نتیجه‌ای بهتر از تساوی 2-2 دست پیدا نکرد و بازی برده را به راحتی با تساوی عوض کرد. هواداران الاهلی از اینکه تیم آنها به راحتی پیروزی را با تساوی عوض کرد خشمگین هستند. روزنامه الریاضیه واکنش چند هوادار الاهلی را منتشر کرده است. خالد حقوی یکی از هواداران الاهلی درباره این دیدار گفت‌: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر رسانیم اما متاسفانه بازی مساوی شد. سرمربی تیم تعامل خوبی نداشت. او متوجه قدرت نماینده ایران نشد. او باید تعویض‌های دفاعی انجام می‌داد. او نباید السومه و لئوناردو را تعویض می‌کرد. روزنامه الریاضیه واکنش چند هوادار دیگر الاهلی را آورد که همه آنها انگشت اتهام را به سوی ربروف نشانه گرفتند و بر این باور هستند که او تعویض‌های خوبی نداشت و مسؤول اصلی از دست رفتن پیروزی ارزشمند برابر تیم فوتبال پرسپولیس است. 
 
محرومیت به اتهام رمالی و ارتباط با جادوگر
یکی از مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری به دلیل ارتباط با جادوگر و مسائل خرافی و رمالی 3 سال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد. به گزارش ایسنا، در ادامه فعالیت‌های کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای مبارزه با فساد در فوتبال، یکی از مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری به دلیل ارتباطی که با یکی از جادوگرها برقرار کرده بود و توسل نامربوط به خرافات و مسائل رمالی برای 3 سال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد. 
 

Page Generated in 0/0077 sec