printlogo


کد خبر: 180288تاریخ: 1396/6/2 00:00
اخبار

مدیرکل امور اداری صندوق بازنشستگی خبر داد
برگزاری آزمون استخدامی صندوق بازنشستگی کشوری در مهرماه
مدیرکل امور اداری صندوق بازنشستگی کشوری از برگزاری آزمون استخدامی این صندوق در اوایل مهرماه خبر داد. امیرحسین غلام‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا،  در این‌باره اظهار کرد: چارت آزمون در حال تصویب بوده و اکنون به سازمان مدیریت ارسال شده است. وی افزود: تا یکی، دو ماه آینده و تا اوایل مهرماه آزمون استخدامی را از طریق سازمان سنجش برگزار خواهیم کرد. مدیرکل امور اداری صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه 100 نفر طی این آزمون جذب و وارد صندوق بازنشستگی خواهند شد، عنوان کرد: این نیروها در تهران و 30 نمایندگی استانی مشغول به کار می‌شوند. سهمیه تهران 40 نیرو و سهمیه شهرستان‌ها 60 نیرو خواهد بود. غلام‌زاده با بیان اینکه تفکیک جنسیتی در آزمون نداریم و داوطلبان باید دارای مدرک فوق‌لیسانس به بالا باشند، گفت: رشته‌های مورد قبول مرتبط با فعالیت‌های صندوق اعم از بیمه، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، حسابداری، حقوق و آمار است. 
 
فراخوان مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها در شهریور
سازمان وظیفه عمومی ناجا، همه مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم شهریورماه ۱۳۹۶ هستند را به خدمت سربازی فراخواند. به گزارش میزان، سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولان فارغ‌التحصیل دوره‌های کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگ آماده به خدمت به تاریخ 1/6/96 دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفینامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند. براساس این گزارش، همه مشمولان فوق، موظف هستند روز چهارشنبه یکم شهریورماه سال ۹۶ در محل و ساعتی که توسط این سازمان در برگ معرفینامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده حضور یابند. گفتنی است، عدم حضور بموقع در زمان و محل‌های تعیین‌شده، غیبت محسوب می‌شود و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت. مشمولان می‌توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی  www.vazifeh.ir فهرست مدارک و وسایل مورد نیاز برای ارائه به مراکز آموزش را رویت و در موعد اعزام به خدمت همراه داشته باشند.
 
حذف دوره پیش‌دانشگاهی  در پایان سال تحصیلی آینده
دبیرکل شورایعالی آموزش و پرورش از حذف دوره پیش‌دانشگاهی در پایان سال تحصیلی آینده خبر داد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مهدی نویدادهم گفت: قبلا مصوبه‌ای داشتیم که کل دوره پیش‌دانشگاهی حذف شود. وی افزود: حدود یک‌سال است عنوان پیش‌دانشگاهی را به دوره دبیرستان اضافه کرده‌ایم و با عنوان کلاس پیش‌دانشگاهی کار دنبال می‌شود. نویدادهم با اشاره به اینکه در پایان سال تحصیلی آینده نظام آموزشی استقرار کامل خواهد داشت، گفت: بر این اساس دوره دبیرستان ۶ سال خواهد شد که ۳ سال آن دوره اول متوسطه و ۳ دیگر دوره دوم متوسطه خواهد بود. دبیرکل شورایعالی آموزش‌وپرورش تصریح کرد: در پایان سال تحصیلی آینده، کلاسی تحت عنوان پیش‌دانشگاهی هم نخواهیم داشت و دوره تحصیلی دبیرستانی‌ها در دوره دوم ۳ سال خواهد بود. وی درباره چگونگی شرکت دانش‌آموزان در آزمون سراسری با حذف پیش‌دانشگاهی هم گفت: نمرات پایانی دانش‌آموزان ملاک اصلی ورود به دانشگاه‌ها خواهد بود.
 

Page Generated in 0/0058 sec