printlogo


کد خبر: 180323تاریخ: 1396/6/4 00:00
کوتاه و گویا

عضو هیأت مدیره انجمن دندانپزشکان ایران شاخه اصفهان با تأکید بر ضرورت برگزاری دوره‌های بازآموزی برای دندانپزشکان، گفت: بیش از 30 درصد فارغ‌التحصیلان دندانپزشکی توانایی ارائه خدمت را ندارند. مرتضی بنکدارچیان در کنگره دندانپزشکی نقش جهان در ارتباط با موضوع پروتز دندان اظهار داشت: پروتز در واقع عضو مصنوعی بوده و برای افرادی که یک یا چند دندان یا تمام دندان‌های خود را از دست می‌دهند، می‌توان استفاده کرد.
سلسله نشست‌های «عصرانه‌های رسانه‌ای» با هدف بحث و گفت‌وگو در حوزه سواد رسانه‌ای و فضای مجازی در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
محمد بنی‌حسن، معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران، توسعه و ارتقای فرهنگ سلامت اجتماعی با تأکید بر کاهش معضلات اجتماعی و افزایش سلامت روانی مسافران مترو را هدف اصلی برگزاری این طرح عنوان کرد و افزود: با مشارکت معاونت فرهنگی دادگستری کل استان تهران دوره‌های مشاوره رایگان حقوقی، قضایی، روانشناسی و مددکاری با عنوان طرح «پیک قانون» در 4 ایستگاه متروی تهران برگزار می‌شود. در این طرح که از تاریخ 6 الی 8 شهریور در ایستگاه‌های متروی امام خمینی (ره)، تئاتر شهر، میدان آزادی و میدان راه‌آهن برگزار می‌شود، کارشناسان حقوقی و مددکاران اجتماعی به ارائه خدمات مشاوره رایگان جهت بالا بردن سطح سواد حقوقی عموم مردم و همچنین پاسخ دادن به سوالات حقوقی و روانشناسی مراجعان  می‌پردازند.
کشف یک تبلت رُسی ثابت کرده بابلی‌ها 1500 سال پیش از یونانی‌ها و با  استفاده از یک روش پیچیده ریاضی در زمینه مثلثات فعال بوده‌اند. این تبلت اوایل دهه 1900 در جنوب عراق توسط یک باستان‌شناس و دیپلمات آمریکایی به نام «ادگار بنکز»کشف شد. آنچه باستان‌شناسان و کارشناسان در تحقیقات جدید دریافته‌اند، نشان می‌دهد این تبلت قدیمی‌ترین و دقیق‌ترین منابع محاسباتی علم مثلثات را در خود دارد.
 

Page Generated in 0/0051 sec