printlogo


کد خبر: 180361تاریخ: 1396/6/4 00:00
اخبار

دولت بداند دغدغه مردم مسائل سیاسی نیست
رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دولت فارغ از مسائل سیاسی و حزبی به کار و تلاش بپردازد، گفت: دولت بداند دغدغه مردم مسائل سیاسی نیست. آیت الله جنتی در دوازهمین جلسه هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه شهید و شهادت در اسلام به شهادت شهید مدافع حرم اهل بیت(ع)، محسن حججی پرداخت و تصریح کرد: «شهادت این جوان مخلص آثار و برکات فراوانی داشت و بار دیگر جامعه ما را به رایحه جهاد فی سبیل الله و شهادت در راه خدا عطرآگین کرد و در بین همه اقشار مردم شور و حرارتی وصف ناشدنی ایجاد کرد و مطمئنم این شور و حال معنوی و تجلیل از خانواده آن شهید از سوی مردم تا چهلم او در کشور ما جریان خواهد داشت. ان‌شاءالله بزودی شاهد باشیم انتقام خون این شهید عزیز از داعش گرفته شود. بی‌شک این شهید بزرگوار و خانواده محترم او از اخلاص بالایی برخوردار بوده‌اند که خداوند اینچنین آنان را نزد همه مردم عزیز کرده است». رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: «به لطف خدا امروز پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، شاهدیم روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی بین جوانان ما موج می‌زند، به نحوی که برای حضور در جبهه‌های سوریه و عراق و نبرد با داعش و گروه‌های تکفیری از یکدیگر سبقت می‌گیرند و بحمدالله این روزها طبق اخباری که می‌رسد این دو کشور اسلامی از لوث وجود گروه‌های تکفیری و داعشی دارد تطهیر می‌شود. من به جوانان عزیز توصیه می‌کنم شهید حججی و دیگر شهیدان مدافع حرم را الگوی خود قرار داده و با تلاش در راه خودسازی و کسب معنویت، راه عزت دنیا و آخرت را بپیمایند». آیت‌الله جنتی به دولتمردان توصیه کرد: «دولت محترم فارغ از مسائل سیاسی و حزبی به کار و تلاش بپردازد و بداند دغدغه مردم مسائل سیاسی نیست. گرفتاری و مشکلات مردم، مسائل اقتصادی، اشتغال و رفع معضل بیکاری است. مردم اگر شاهد رونق اقتصادی در جامعه باشند پشتیبان دولت خواهند بود و امیدواریم دولت از همین ابتدای کار سعی کند ظرف مدت کوتاهی تحولی در رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم ایجاد کند».

ریاست‌جمهوری به رفاه، تجملات و رضایت بیگانگان نیست
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ریاست‌جمهوری به پز دادن، به رفاه، تجملات و رضایت بیگانگان نیست، گفت: رئیس‌جمهور در انتخابات وعده ایجاد 955 هزار فرصت شغلی در سال را دادند، امروز وقت عملی شدن وعده‌های انتخاباتی است. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت با اشاره به آغاز هفته دولت و سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: اعمال شهید رجایی، ریاست‌جمهوری را در نظام اسلامی معنا کرد که ریاست‌جمهوری به پز دادن، به رفاه، تجملات و رضایت بیگانگان نیست. شهید رجایی با عملکردش نشان داد در نظام اسلامی رئیس‌جمهور در بندگی گوی سبقت را ربوده است، در ولایتمداری مدال گرفته است و ارزش معامله با خدا پیدا کرد، شهیدان رجایی و باهنر شاخص مسؤولیت در نظام اسلامی هستند. وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی جز با مدیرانی در تراز شهید رجایی و شهید باهنر امکان ندارد عملی شود، مشکل بیکاری که آقای رئیس‌جمهور در دوران تبلیغات انتخاباتی قول دادند در سال 955 هزار فرصت شغلی ایجاد کنند و تولید را 8 درصد در سال بالا ببرند، امروز وقت عملی شدن این وعده‌های انتخاباتی است و این نمی‌شود مگر با یک روحیه تلاش جهادگرانه.


دستگیری عوامل اقدام تروریستی ۲۸ مرداد بخش پیشین شهرستان سرباز
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از دستگیری عوامل به شهادت رساندن 2 نفر از نیروهای وظیفه و یک بسیجی بخش پیشین شهرستان سرباز خبر داد. به گزارش سپاه‌نیوز، در پی اقدامات تروریستی ۲۸ مردادماه اشرار مسلح در بخش پیشین شهرستان سرباز که منجر به شهادت 2 تن از نیروهای وظیفه و یک نفر از بسیجیان منطقه شد، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از دستگیری عوامل این اقدام تروریستی طی فرآیند اطلاعاتی و عملیاتی دقیق رزمندگان این قرارگاه خبر داد.
بنابر اعلام روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، در این عملیات مقادیری سلاح و مهمات نیز توسط رزمندگان قرارگاه کشف و ضبط شد.
 


Page Generated in 0/0052 sec