printlogo


کد خبر: 180381تاریخ: 1396/6/5 00:00
رویدادها

دورهمی به پایان رسید
عذرخواهی مهران مدیری از منتقدانش
مدیری ابتدای برنامه با پرداختن به موضوع دورهمی گفت: موضوع امشب خود ما هستیم، یعنی دورهمی. ببخشید اگر در این برنامه‌ها نتوانستیم همه شما را راضی نگه داریم، تا جایی که شد سعی کردم، هر کاری که انجام دادم، سبیل زدم، مو تراشیدم، ایستاده یا نشسته گفت‌وگو کردم، به ما خرده گرفتند، ببخشید خیلی اذیت شدید، سعی می‌کنم در آینده بیشتر رعایت کنم، شما به بزرگی خودتان ببخشید.  به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدیری در آخرین برنامه دورهمی به جای آنکه هدیه حامی مالی برنامه را به تماشاگران بدهد، قول سلفی با حضار روی صحنه آمده را داد و در پاسخ ابراز دلتنگی یکی از تماشاگران درباره سریال‌سازی خود بیان کرد: سریال‌سازی خیلی سخت است و در حال حاضر توان انجام آن را ندارم، البته خودم خیلی دوست دارم اما اگر عمری بود به سمت سینما می‌روم و ساخت چنین برنامه‌‌هایی که سبک‌تر است را ادامه می‌دهم. وی افزود: یکی از چیزهای که برای دورهمی دلم تنگ می‌شود، بد و بیراهی است که دوستان، درباره هر چیز یا گروه صنفی حرف می‌زدیم، می‌گفتند. کارگردان برنامه تلویزیونی دورهمی خاطرنشان کرد: دورهمی هم مثل هر برنامه دیگر در جهان پر از نقاط ضعف و قدرت بوده، ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که سرشار از فرهنگ‌های مختلف است، مهم این است که همه بدانند چیزی که پشت این فکر بوده سالم‌سازی فضای روانی است که حال مردم در ساعاتی بهتر شود و به همه مردم و مسؤولان می‌گویم که اگر چیزی گفته شده، حرف یا جناح‌بندی سیاسی پشت آن نبوده و به خاطر مردم رقم خورده است.

سرانجام بازیگران «جم» در مستند «دور برگردان»
«دور برگردان» مستندی به کارگردانی آرش سجادی‌حسینی است که به بررسی حواشی مهاجرت بازیگران و هنرمندان ایرانی به شبکه ماهواره‌ای «جم» پرداخته و سرانجام این موضوع را روایت کرده است. به گزارش فارس، آرش سجادی‌حسینی درباره مستند جدیدش با عنوان «دوربرگردان» در سخنانی گفت: واقعیت این است که بعد از کودتای نافرجام سال گذشته در ترکیه، نگران وضعیت جانی و معیشتی تعدادی از همکاران خودم در این کشور شدیم و تصمیم گرفتیم به آنها سر بزنیم که در نهایت این دیدار و سفر به ساخت مستند «دوربرگردان» منتهی شد. وی افزود: ماجرای سفر تعدادی از همکاران ما به ترکیه به این صورت بود که آنها بعد از مشاهده آگهی همکاری در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای دست به مهاجرتی خواسته یا ناخواسته زده و به کشور ترکیه رفته‌‍‌اند و بعد از این سفر  متوجه شدند دیگر راه برگشتی ندارند.  سجادی‌حسینی با اشاره به روشنگر بودن مستند «دوربرگردان» بیان کرد: این مستند، یک کار پژوهشی است که تمام مسائل و حاشیه‌های اخیر درباره شبکه ماهواره‌ای GemTV را مورد کنکاش و کاوش قرار داده و قرار است تا آخر فصل تابستان رونمایی و اکران شود.

«آبشار سرنوشت»بزودی از شبکه نهال
فصل سوم از مجموعه پویانمایی «آبشار سرنوشت» بزودی از شبکه نهال روی آنتن خواهد رفت. به گزارش خبرگزاری دانشجو، مجموعه «آبشار سرنوشت» مربوط به داستان زندگی ورزشی پسری به نام «مو هویجی هیناتا» است که بتازگی به دبیرستان «کاراسونو» وارد شده و عضو تیم والیبال این دبیرستان شده است. این مجموعه که تولید کشور ژاپن در سال ۲۰۱۶ است در ۱۰ قسمت ۲۴ دقیقه‌ای در قالب سریال و با سبک تولید دوبعدی برای رده سنی کودک تولید شده است. همچنین سریال آبشار سرنوشت در تیرماه سال ۹۶ در استودیو ایما با مدیریت گویندگی حامد عزیزی، مترجمی مهدی رحیمی، ویراستاری محمد شریفی و تدوین و فارسی‌سازی خانم صلاحیان برای پخش در شبکه کودک سیما آماده‌سازی شده است.

انتصاب مدیر روابط عمومی مرکز بسیج صداوسیما
طی حکمی حامد یامین‌پور به عنوان مدیر روابط عمومی مرکز بسیج صداوسیما منصوب شد. به گزارش مهر، علی فروغی، رئیس مرکز بسیج صداوسیما طی حکمی حامد یامین‌پور را به عنوان مدیر روابط عمومی این مرکز منصوب کرد. حامد یامین‌پور قبل از این دبیر فرهنگی سایت رجانیوز بوده است. در کارنامه کاری یامین‌پور سابقه عضویت در تحریریه مجلات فرهنگی و سینمایی و همچنین اجرای برنامه در رادیو و تلویزیون دیده می‌شود.


Page Generated in 0/0065 sec