printlogo


کد خبر: 180401تاریخ: 1396/6/5 00:00
نبض جامعه

فرماندهی انتظامی تهران اعلام کرد
اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در تهران
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: ماموران پلیس تهران باید بتوانند در کمترین زمان جرائم رخ داده در سطح شهر را کشف و موجب رضایت بزه‌دیدگان و شهروندان شوند. اولویت اصلی جدید در تهران کشف جرائم رخ‌داده در کمترین زمان ممکن است.  سردار رحیمی در گفت‌وگو با میزان، اظهار داشت: به کارآگاهان پلیس آگاهی توصیه کردم تمام کشفیات آنها باید براساس اقدامات علمی باشد. پلیس تهران نیاز دارد به 100 درصد کشف علمی برسد. خوشبختانه کارآگاهان پلیس آگاهی پیشرفت خوبی داشته‌اند و ما امیدواریم بزودی شاهد باشیم همه کشفیات پلیس در تهران در تمام رده‌های انتظامی علمی باشد.  رئیس پلیس تهران درباره اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و ترافیکی، تاکید کرد: پس از نیازسنجی شهروندان طرح‌های انتظامی و ترافیکی را اجرا می‌کنیم. برای ما درخواست مردم در اولویت است و به همین دلیل بود که ابتدا طرح برخورد با معتادان متجاهر و خرده‌فروشان شهر تهران را اجرا کرده و در طرحی فرحزاد را هم پاکسازی کردیم.  به گفته رحیمی، طرح‌های ترافیکی برای کاهش ترافیک در سطح شهر بزودی اجرا می‌شود.  

مدیرکل پزشکی قانونی تهران خبر داد
اعلام نتایج پزشکی قانونی درباره پدرخوانده رپر معروف  تا 10 روز دیگر
مسعود قادی‌پاشا بیان کرد: جواب آزمایشات پزشکی قانونی پدرخوانده رپر معروف تا 10 روز آینده اعلام می‌شود. مدیرکل پزشکی قانونی تهران در گفت‌وگو با میزان، گفت: پس از آماده شدن جواب آزمایشات علت فوت تعیین و به مراجع قضایی اعلام می‌شود. گفتنی است ساعت 15 بیست‌وهشتم مردادماه سال جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 فوت مشکوک از طریق بیمارستانی به کلانتری 145 ونک اعلام شد که با حضور ماموران در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد پیرمردی 66 ساله به علت اصابت جسم سخت به ناحیه سر و شکستگی جمجمه فوت کرده است. متوفی قبل از مرگ خود در اظهاراتش عنوان داشته بود که توسط پسر همسرش به نام حمیدرضا ۲۴ ساله مورد ضرب و جرح قرار گرفته است. همزمان با ارجاع پرونده به اداره دهم، مظنون پرونده در ساعت 15 به کلانتری 145 ونک مراجعه و خودش را به ماموران معرفی کرد. با انجام هماهنگی قضایی متهم به اداره دهم منتقل شد. او در تحقیقات اولیه منکر هرگونه درگیری با مقتول و ضرب و جرح وی شد. متهم در اظهاراتش ادعا کرد: روز ۲۴ مرداد زمانی که وارد خانه مادرم در خیابان شیخ  بهایی شدم متوجه شدم مادرم با همسرش (متوفی) درگیر شده؛ من فقط مادرم را برداشته و از خانه خارج شدم و اطلاعی از ضرب و جرح متوفی و علت مرگش ندارم. این ادعاها از سوی متهم در حالی مطرح می‌شود که قاضی شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران 29 مرداد در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها گفت: «حمید صفت»- خواننده رپ- در بازداشت موقت بسر می‌برد. وی خاطرنشان کرد: او مرتکب قتل عمد شده است.

هواشناسی پیش‌بینی کرد
کاهش محسوس دما در بیشتر مناطق کشور
سازمان هواشناسی از کاهش ۲ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا در بیشتر مناطق کشور خبر داد. به گزارش «وطن امروز»، سازمان هواشناسی برای  استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل تا ۲ روز آینده احتمال ابری شدن هوا، رگبار و رعد و برق و برای دامنه‌های مرکزی و جنوبی البرز و بخش‌هایی از شمال غرب و غرب کشور کاهش دما را پیش‌بینی کرد. براساس نقشه‌های هواشناسی در دامنه‌های جنوبی البرز و مناطقی از استان‌های زنجان، قزوین و برای  شرق کشور هم وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی شده است.  دمای تهران هم در گرم‌ترین ساعات به ۳۵ درجه بالای صفر می‌رسد.


Page Generated in 0/0055 sec