printlogo


کد خبر: 180409تاریخ: 1396/6/5 00:00
کوتاه و گویا

هجدهمین کنگره بین‌المللی میکروب‌شناسی ایران هفتم لغایت نهم شهریور با حضور
8 سخنران خارجی از کشورهای ایتالیا، انگلستان، فرانسه، آفریقای جنوبی و اسپانیا  در سالن ابن‌سینای دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود. راهکارهای مقابله با مقاومت‌های میکروبی و شکست درمان در هجدهمین کنگره بین‌المللی میکروب‌شناسی ایران بررسی خواهد شد.
جواد خضرایی، مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس در حاشیه امضای تفاهمنامه همکاری با کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم) گفت: موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس در راستای استفاده بهینه از ظرفیت‌های بین‌المللی بویژه توانمندی‌های موجود در کمیته بین‌المللی آموزش شورای بین‌المللی موزه‌ها، برای ارتقای دانش‌ فعالان حوزه موزه‌داری، دوره‌های آموزش بین‌المللی را برگزار می‌کند.
تردد خودروهای عبوری در شهرک قائم(عج) با اجرای عملیات اصلاح هندسی در میدان قائم(عج)، نظم‌بخشی و کانالیزه شد.
عباس بابازاده، شهردار منطقه 10 تهران با اشاره به سیاست‌ها و خط‌مشی کلی منطقه برای ارائه خدمات شایسته و بهینه، افزایش رفاه و حس تعلق محلی و رفع غدغه‌های بحق شهروندان گفت: با توجه به تراکم بالای جمعیتی، بافت فرسوده و کمبود زمین مناسب برای ساخت فضاهای خدماتی و رفاهی، با شناسایی و استفاده بهینه از نقاط بی‌دفاع شهری، در آینده نزدیک شاهد افتتاح چندین پروژه عمرانی و خدماتی در منطقه خواهیم بود.


Page Generated in 0/0050 sec