printlogo


کد خبر: 180417تاریخ: 1396/6/5 00:00
سرخط خبر

 مجید مومنی، مدیرکل امور اتباع و مهاجران استان تهران از آغاز طرح سرشماری اتباع غیرمجاز از ۱۷ مرداد خبر داد و گفت: این طرح تا ۶ شهریورماه ادامه دارد.
 صمد کریمی، مدیر اداره صادرات بانک مرکزی گفت: صادرکنندگان غیرنفتی با مراجعه به بانک‌های کشور می‌توانند با توجه به روابط کارگزاری بانک‌ها نسبت به فروش ارز حاصل از صادرات به نرخ اعلامی در سامانه معاملات الکترونیکی (ETS) به نرخ بازار اقدام کنند.
 مهر نوشت: بر اساس سندی که موجود است غلام‌محمد زارعی، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس‌های نهم و دهم توانسته است کارمند وزارت نفت شود که از نظر رئیس مجلس شورای اسلامی یک تخلف است.
  اسماعیل ظریفی، مدیرکل روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به راه‌اندازی سامانه امنیت شغلی و قرارداد کار گفت: سامانه ثبت قراردادهای کار در حال حاضر در مرحله آزمایشی است و از اول مهر در دسترس قرار می‌گیرد.
 شورایعالی شهرسازی و معماری ایران با مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان مبنی بر ساخت هتل ۵ ستاره ۱۹ طبقه‌ای در ناهارخوران گرگان مخالفت کرد.
 محمدرضا کریم‌زاده، وابسته اقتصادی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل گفت: دولت ایران قصد دارد برای جذب بیشتر تجار افغان، تعرفه‌های گمرکی را در بندر چابهار به میزان ۸۰ درصد کاهش دهد.
 هادی سادات، نایب‌رئیس کانون سراسری انجمن‌های کارگران ساختمانی کشور گفت: روزانه ۵ کارگر ساختمانی بر اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست می‌دهند.
 مجید تهرانیان، مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان تهران می‌گوید تاکنون بیش از ۵۰ هزار نفر در استان تهران در سامانه کارورزی ثبت‌نام کرده و ۱۰ نفر طی هفته گذشته مشغول به کار شده‌اند.
 رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از تغییر استانداردهای قند، نمک و روغن در محصولات غذایی خبر داد.
 محمد بشارت، عضو انجمن صنایع شیرینی و شکلات با بیان اینکه برخی تولیدکنندگان اعتراضاتی را نسبت به بخشنامه حذف قیمت از روی محصولات دارند، گفت: در صورت عدم اجرای دقیق این طرح، ممکن است به برخی تولیدکنندگان آسیب وارد شود.
 


Page Generated in 0/0051 sec