printlogo


کد خبر: 180466تاریخ: 1396/6/6 00:00
اخبار

تمجید یک سایت روسی از یزدانی
یک سایت کشتی داغستان روسیه در گزارشی درباره رقابت‌های جهانی فرانسه، حسن یزدانی را به ماشینی تشبیه کرد که همه را در مسیر خود جا می‌گذارد. در این گزارش با اشاره به کسب مقام سوم «والیف» در وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد جهان در فرانسه آمده است: «یزدانی تمام حریفانش از قزاقستان، مولداوی، آذربایجان و ماکویف روسی‌الاصل از اسلواکی را در دیدار فینال با امتیاز عالی شکست داد و تنها والیف مقابل او ۴ بر صفر بازنده شد». این سایت در ادامه گزارش از حسن یزدانی قهرمان المپیک به عنوان یک ماشین که همه را در مسیر خود پشت‌سر می‌گذارد، یاد کرده است.

توافق لیورپول و بارسلونا برای بازگشت به مذاکرات
سران باشگاه لیورپول برای بازگشت به میز مذاکره با بارسلونا برای صحبت درباره انتقال فیلیپه کوتینیو به نوکمپ به توافق رسیدند. در حالی که گفته می‌شود بارسلونا پس از رد چهارمین پیشنهادش توسط لیورپول برای جذب کوتینیو، دست از خرید این بازیکن کشیده است، اکنون نشریه «اسپورت» نزدیک به باشگاه بارسلونا خبر می‌دهد، در پی گفت‌وگوی مثبت مدیر برنامه‌های فیلیپه کوتینیو با مالکان باشگاه لیورپول یعنی فن‌وی اسپورتس‌گروپ، این باشگاه انگلیسی پذیرفت بر سر انتقال این ستاره برزیلی به نوکمپ بر سر میز مذاکره با نمایندگان باشگاه بارسلونا بازگردد. این نشریه مدعی شد که باشگاه لیورپول در ازای رقمی در حدود 150 میلیون یورو اجازه جدایی کوتینیو را صادر خواهد کرد و پیش از روز پنجشنبه که آخرین روز نقل‌وانتقالات تابستانی خواهد بود، بازیکن جانشین را هم به  خدمت خواهد گرفت. کوتینیو که تا سال 2022 با لیورپول قرارداد دارد، در سال 2013 با 5/8 میلیون پوند از اینتر به لیورپول پیوست و فصل گذشته نیز 14 گل به ثمر رساند و 8 پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داد.

سرمربی کره‌جنوبی: ایران را با پرچم‌های قرمز شگفت‌زده می‌کنیم
سرمربی ۴۸ ساله تیم‌ملی فوتبال کره‌جنوبی گفت: ایران را با پرچم‌های قرمزرنگ متعجب می‌کنیم. فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی در آستانه رویارویی سرنوشت‌ساز تیم‌ملی این کشور برابر ایران تصمیم به توزیع 60 هزار پیراهن قرمزرنگ رایگان با آرم جام‌جهانی 2018 روسیه میان هواداران گرفت. شین تایونگ، سرمربی تیم‌ملی فوتبال کره‌جنوبی در واکنش به این اقدام گفت: تیم‌ملی فوتبال ایران را هنگام بازی انتخابی جام‌جهانی در ورزشگاه با پرچم‌های قرمزرنگ شگفت‌زده و متعجب خواهیم کرد. بازی مهمی پیش‌رو داریم و هواداران با پرچم‌های یکدست قرمز بازیکنان کره‌جنوبی را از نظر روحی و روانی شارژ می‌کنند. تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران پنجشنبه هفته جاری در بازی هفته نهم مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه از گروه A آسیا به مصاف هم می‌روند. ایران با 20 امتیاز و به‌عنوان صدرنشین این گروه صعود خود را به جام‌جهانی قطعی کرده است. کره‌جنوبی 13 امتیازی نیز که رتبه دوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد برای دریافت بلیت روسیه نیاز مبرمی به شکست ایران دارد.

امباپه راهی پاریس می‌شود
براساس گزارش‌ رسانه‌های انگلیسی، موناکو که حداکثر تا ۳ روز آینده مهاجم فرانسوی خود را به پاری‌سن‌ژرمن می‌فروشد، سخت به دنبال «اسلام سلیمانی» است. امباپه تا حداکثر 72 ساعت آینده راهی پاری‌سن‌ژرمن می‌شود و این مساله باشگاه موناکو را برای خرید یک جانشین به تکاپو انداخته است. طبق گزارش اسکای اسپورتس انگلیس، هدف اصلی باشگاه فرانسوی، مهاجم نیمکت‌نشین لسترسیتی است. اسلام سلیمانی تابستان گذشته با ارزش 29 میلیون پوند از اسپورتینگ لیسبون به جمع قهرمان وقت جزیره پیوست ولی نتوانست به ترکیب اصلی راه پیدا کند. وی اکنون نیز با درخشش «جیمی واردی» و «شینجی اوکازاکی» کم بازی می‌کند و در اندیشه‌های شکسپیر جایی ندارد. همچنین لستر در این تابستان «کلیچی ایهیناچو»، مهاجم منچسترسیتی را خریداری کرد و به همین علت جایگاه سلیمانی بسیار متزلزل است.


Page Generated in 0/0049 sec