printlogo


کد خبر: 180469تاریخ: 1396/6/6 00:00
اعلام فهرست تیم‌ملی برای 2 دیدار برابر کره‌جنوبی و سوریه
شجاعی نیست؛ سامان قدوس دعوت شد

اسامی بازیکنان تیم‌ملی به منظور دیدار با تیم‌های ملی کره‌جنوبی و سوریه از سوی کارلوس کی‌روش اعلام شد. کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان اسامی بازیکنان تیم‌ملی را جهت مسابقه با تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و سوریه به شرح زیر اعلام کرد:
دروازه‌بانان: علیرضا بیرانوند، حامد لک، علیرضا حقیقی
مدافعان:  وریا غفوری، روزبه چشمی، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، سعید آقایی، رامین رضاییان، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد محمدی
هافبک‌ها: امید نورافکن، سعید عزت‌اللهی، احسان حاج‌صفی، سامان قدوس، علی کریمی، اشکان دژاگه
مهاجمان: مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، رضا قوچان‌نژاد، کریم انصاری‌فرد، سردار آزمون
بدین ترتیب کارلوس کی‌روش مسعود شجاعی را به اردوی تیم‌ملی برای بازی با کره‌جنوبی و سوریه دعوت نکرد اما فراخواندن سامان قدوس هم به تیم‌ملی در نوع خود جالب توجه است.
واکنش کی‌روش به دعوت نشدن شجاعی
سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران به دعوت نشدن مسعود شجاعی واکنش نشان داد. در فهرست کارلوس کی‌روش برای 2 دیدار برابر تیم‌ملی فوتبال کره‌جنوبی و سوریه نامی از مسعود شجاعی، کاپیتان تیم به چشم نمی‌آید. سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران در واکنش به این تصمیم خود گفت: برای آماده‌سازی جام‌جهانی روسیه از بازیکنانی همچون روزبه چشمی (دفاع)، امید نورافکن (هافبک) و سامان قدوس (مهاجم) استفاده کرده‌ایم. همان طور که هنگام  ورود به کره‌جنوبی اعلام کردم، باید بگویم زمانی می‌آموزیم که با بهترین تیم‌ها مسابقه دهیم، بنابراین لیست دعوت شده، استراتژی ما را برای کار با گروهی از ۳۷ بازیکن نخبه منعکس می‌کند. ضمن اینکه این لیست و تفکرات بدان معنی نیست که بازیکنان باتجربه‌ای را که برای همیشه با خود داشتیم، کنار بگذاریم. بازیکنانی مانند پژمان منتظری، مسعود شجاعی، آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری به کار خود در لیست ۳۷ نفره بازیکنان نخبه به عنوان گزینه‌های مهم برای تیم‌ملی ادامه می‌دهند.


Page Generated in 0/0055 sec