printlogo


کد خبر: 180485تاریخ: 1396/6/6 00:00
کوتاه و گویا

   دکتر فرزاد مسعود کبیر در آستانه برگزاری نوزدهمین کنگره  بین‌المللی تازه‌های قلب و عروق درباره معضل چاقی در افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی، گفت: بر اساس آمار ۳۵ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال کشور دچار اضافه وزن و ۱۵ درصد چاق هستند که متاسفانه شیوع چاقی و اضافه وزن در بیماران قلبی و عروقی بیشتر است و متخصصان قلب با این معضل بیشتر روبه‌رو هستند.
   ویژه‌برنامه «یک بیت عاشقانه» به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) و با تقدیر از جمعی از زوج‌های هنرمند و گرامیداشت مهدی محقق و نوش‌آفرین انصاری شنبه چهارم شهریور در خانه شعر سازمان فرهنگی- هنری شهرداری برگزار شد.
   همزمان با روز کارمند، شانزدهمین جشنواره شهید رجایی با حضور محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، تشکری‌هاشمی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، تیمورنژاد دبیر جشنواره و دیگر مدیران حوزه منابع انسانی شهرداری تهران برگزار شد. در این مراسم از بیش از ٤٥٠ کارمند نمونه شهرداری تهران تقدیر شد که از شرکت بهره‌برداری متروی تهران 4 برگزیده حضور داشتند.
   عزیز‌الله نظری، شهردار منطقه 2 شهرداری تهران از راه‌اندازی مرکز موقت عرضه و ذبح  بهداشتی دام در منطقه 2 به مناسبت روز عرفه و عید سعید قربان خبر داد.
   نمایش «نقل نغز گردآفرید» از مجموعه نمایش‌های «کتاب، ‌تئاتر، مدرسه» به کارگردانی رحمت امینی تا پایان مهر برای مخاطبان کودک و نوجوان  و در پایگاه‌های تابستانی مدارس تهران اجرا می‌شود.
  مهرداد زنگنه‌فر، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 19 گفت: در راستای تامین روشنایی بیش از 10نقطه بی‌دفاع شهری، نصب 215 پایه چراغ وینچی (پایه بلند) و حذف چراغ‌های پایه کوتاه در 19 بوستان شهری صورت گرفته است.
  بروشور تاثیرات شبکه‌های اجتماعی بر روابط زوجین توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی منتشر و توزیع شد.
   معابر شمال تهران به منظور استمرار در حفظ، بهبود و افزایش کیفیت در وضعیت نگهداشت شهر، با اجرای طرح‌های فوریتی 24 روزه توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک ساماندهی می‌شود.


Page Generated in 0/0043 sec