printlogo


کد خبر: 180534تاریخ: 1396/6/7 00:00
سرخط خبر

 مهدی خلج، رئیس سازمان دامپزشکی با اشاره به نظارت ۳ هزار و ۳۱۸ نفر بر ذبح بهداشتی و شرعی دام در عید قربان سال جاری گفت: افراد قبل از مصرف گوشت قرمز ذبح شده در عید قربان حتما به مدت ۲۴ ساعت عملیات پیش‌سرد انجام دهند.
 سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: براساس صورت جلسه کمیسیون تعیین ضرایب مالیاتی، در مواردی که نیاز به تعیین ضریب مالیاتی برای صادرات کالا باشد از ضریب مالیاتی عمده‌فروشی کالای مورد نظر استفاده خواهد شد.
 سیامک صمیمی، رئیس کانون مشاوران سرمایه‌گذاری بانکی با اشاره به سهل‌انگاری بانک‌ها در ارزیابی فنی پروژه‌های مشتریان بانکی و بالا رفتن معوقات آنها گفت: از معاون نظارت بانک مرکزی در خواست ملاقات کرده‌ایم اما پاسخ می‌دهند کارهای مهم‌تری داریم تا رسیدگی کنیم.
 مرکز آمار ایران با اعلام اینکه نرخ تورم روستایی کشور در مردادماه امسال نسبت به ماه قبل بدون تغییر، 8/8 درصد است، تورم نقطه به نقطه را 9/8 درصد محاسبه کرد.
 رئیس اتاق بازرگانی تهران در چارچوب قانون بهبود مستمر فضای کسب‌وکار و با توجه به تاکیدات وزیر صنعت درباره تعامل هرچه بیشتر میان بخش خصوصی و دولت از وزیر صنعت خواست مانع از اقدامات ناگهانی و دفعتی در این وزارتخانه مهم اقتصادی شود.
 حمید قنبری، معاون اداره تامین اعتبار ارزی بانک مرکزی از گشایش فاینانس
۸ میلیارد یورویی کره‌جنوبی از سوی
۱۲ بانک ایرانی خبر داد و گفت: پروژه‌ها پس از تایید شورای اقتصاد، به طرف کره‌ای معرفی می‌شوند.
 گزارش تازه مرکز آمار ایران حاکی است شاخص قیمت تولیدکننده بخش‌های خدمات طی فصل بهار ۱۳۹۶ در مقایسه با فصل قبل 1/2 درصد افزایش یافت و به  3/235 رسید.
 


Page Generated in 0/0113 sec