printlogo


کد خبر: 180598تاریخ: 1396/6/8 00:00
گزارش مؤسسه بین‏ المللی اینتربرندینگ
دولت در صدر جهانی!

ناصر جوادی:در جلسه رأی اعتماد، رئیس دولت، دلیل انتخاب مجدد وزیر نفت را «برند» بودن وی اعلام کرد و گفت که برخی از وزرای او در دنیا برند هستند! بلافاصله مؤسسه بین‏المللی «اینتر برند» اعلام کرد: با وجود اینکه لفظ برند معمولا برای کالاست و درباره انسان... حالا که این همه راه اومدین یه کاریش می‌کنیم. سپس این موارد را اعلام کرد:

- بیژن نامدار زنگنه، با برند«Hidden‌»
وی در زمینه مخفی‏سازی قراردادها بعد از بانک مرکزی سوییس، در رتبه دوم قرار دارد که با توجه به تمدید ۴ ساله دوره وزارتش، ضمن ثبت یکی، دو قرارداد محرمانه دیگر می‏تواند به صدر جدول صعود کند!
- محمد جواد ظریف با برند«labkhand malih»
با دیپلماسی لبخند و با اختلاف فاحش نسبت به «zhekond labkhand» و «nish baz»  در رتبه اول قرار دارد و اگر از میزان اخم در برخورد با منتقدان داخلی بکاهد و به آنها هم به چشم خارجی بنگرد برای سالیان طولانی در رتبه اول خواهد ماند!

- عباس آخوندی با برند «Launcher»
آخوندی در سطح جهانی چندان شناخته شده نبود و جایی در رده‏بندی برندهای برتر نداشت اما پس از پرتاب میکروفن با عبور از رکورد احسان حدادی به جمع10نفر برتر رسید. وی در حال حاضر پس از فضاپیمای «بایکونور» قزاقستان و «یورگن شولت» آلمانی، در جایگاه سوم قرار دارد.

- حسن قاضی زاده هاشمی با برند« mashin baz»
وی به دلیل استفاده همزمان از پرادو و پورشه بعد از «حسن البلکیا» سلطان برونئی در رتبه دوم سیاستمداران ماشین‏باز قرار دارد و یکی از برندهای مطرح در این عرصه است. از سخنان اوست:«ما به جاده می‌رویم و بالاخره باید ماشین امن باشد. من که پول دارم، دلم هم که می‌خواهد. وقتی نخرم یعنی نفاق دارم». صاحب‏نظران معتقدند اگر او پورشه سوار نمی‌شد به یکی از برندهای نفاق تبدیل می‏شدکه الحمدلله... و این احتمال از بیخ باطل شد!


Page Generated in 0/0276 sec