printlogo


کد خبر: 180658تاریخ: 1396/6/9 00:00
اخبار

والیبال ایران قهرمان شد
تیم‌ملی والیبال دانشجویان ایران با پیروزی 3 بر 2 برابر روسیه در فینال، بدون شکست به مدال طلای بازی‌های دانشجویان جهان دست یافت. به گزارش ایسنا، در روز پایانی رقابت‌های والیبال بازی‌های دانشجویان جهان و در دیدار پایانی در چین تایپه برگزار شد، 2 تیم ایران و روسیه رو در روی هم قرار گرفتند و در نهایت والیبالیست‌های دانشجوی ایران با پیروزی ۳ بر ۲ برابر حریف قدرتمند و مدعی عنوان قهرمانی، مدال طلای یونیورسیاد را به گردن آویختند و نخستین مدال تاریخ والیبال ایران در بازی‌های دانشجویان جهان را کسب کردند.

یونیورسیاد  ۲۰۱۷ برای ایران به پایان رسید
پایان بازی‌های یونیورسیاد با ۴ مدال طلا برای کاروان ایران همراه بود. روز سه‌شنبه بازی‌های یونیورسیاد برای کاروان ایران به پایان رسید و 4 طلا، یک نقره و 2 برنز سهم ورزشکاران ایران بود. ایران با ۸ طلا، ۴ نقره و ۱۱ برنز در رده دهم یونیورسیاد قرار گرفت که از لحاظ مدالی چه کمی و چه کیفی بهترین نتیجه تاریخ ایران در بازی‌های دانشجویان جهان به حساب می‌آید.

بازدید مجیدی از امکانات باشگاه اسپانیول
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال و ستاره محبوب فوتبال آسیا طبق خبر منتشر شده در وب‌سایت رسمی این باشگاه از امکانات کمپ دنی خارکه دیدن کرده است. نویسنده وب‌سایت رسمی باشگاه اسپانیول در خبری با تیتر ملاقات مجیدی از اسپانیول، به رزومه این بازیکن ارزشمند آسیایی اشاره کرده و نوشته است: این بازیکن قدیمی برای چند هفته در بارسلون به سر می‌برد و از ساختارهای ورزشی این منطقه بازدید خواهد کرد و این شانس را دارد تا با روش کار و سیستم فوتبال جوانان آشنا شود. او به عنوان یک بازدیدکننده میهمان در بارسلون حضور دارد و می‌تواند از نزدیک با کارهای روزمره در آکادمی فوتبال آشنایی پیدا کند. او حتی با تیم اصلی اسپانیول به هدایتگری کیکه سانچش فلورس نیز آشنا خواهد شد و اطلاعاتی به دست خواهد آورد. در مجموع، این فوتبالیست مشهور و نام‌آشنا از سازماندهی و امکانات سخت‌افزاری باشگاه اسپانیول دیدن کرده و میهمان شهر بارسلون است.

شکست سعودی مقابل امارات
تیم‌ملی فوتبال امارات با غلبه بر عربستان، همچنان شانس صعود مستقیم به جام جهانی روسیه را دارد. تیم‌های فوتبال امارات و عربستان از ساعت ۲۱ سه‌شنبه در چارچوب گروه B مرحله انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف هم رفتند و در پایان اماراتی‌ها با کسب 3 امتیاز خانگی، امیدهای خود برای صعود مستقیم را زنده نگه داشتند. در این بازی ابتدا عربستان با گل العباد از روی نقطه پنالتی پیش افتاد اما در ادامه مبخوت و خلیل برای امارات گلزنی کردند. عربستان با این باخت همچنان با ۱۶ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به استرالیا در رده دوم باقی ماند تا شرایط سخت‌تری پیدا کند. امارات نیز با ۱۳ امتیاز تیم چهارم گروه است.

رسوایی مهندسان مادریدی
استادیوم جدید اتلتیکومادرید هنوز افتتاح نشده زیر بارش باران سطحی شهر، خیس شد و مقامات این باشگاه را نسبت به باران‌های پاییزی نگران کرد. به گزارش فارس، پروژه ساخت استادیوم متروپولیتانوی اتلتیکومادرید مراحل پایانی خود را تجربه می‌کند اما یک بارش سطحی در پایان تابستان، مقامات اتلتیکومادرید را بشدت ناامید کرده است. آب جمع‌شده از بارش باران پس از عبور از شیار سقف کاذب وارد سکوهای استادیوم شده و به سمت زمین اصلی جریان پیدا می‌کند به صورتی که بخش پایین سکوها عملا غرق در آب می‌شود.

کوتینیو به لیورپول بازنمی‌گردد
فلیپه کوتینیو که می‌خواهد لیورپول را مجبور به فروختنش به بارسا کند تصمیم گرفته از تعطیلات بین‎المللی به تمرینات لیورپول بازنگردد. فلیپه کوتینیو، بازیکن برزیلی تیم فوتبال لیورپول روز یکشنبه این تیم را ترک کرد و تصمیمی برای بازگشت ندارد. هدف او این است که لیورپولی‌ها را متقاعد کند تا با انتقال او به بارسلونا موافقت کنند. به همین دلیل وقتی بازی برزیل مقابل اکوادور در مسابقات انتخابی جام جهانی به پایان برسد، او به انگلیس بازنخواهد گشت. او به همراه فیرمینیو با پروازی که در سائوپائولو هم توقف دارد به پورته آلگره سفر خواهند کرد و مشخص نیست به نخستین تمرین تیم تیته می‌رسند یا نه. با جدایی نیمار از بارسلونا، او یکی از نفرات اصلی لیست خرید بارسلونا است و تا به حال 4 پیشنهاد از سوی باشگاه کاتالانی برای جذب او رد شده است.


Page Generated in 0/0050 sec