printlogo


کد خبر: 180700تاریخ: 1396/6/9 00:00
سرخط خبر

 رئیس کل بانک مرکزی از تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری برای ایرانیان مقیم خارج خبر داد و گفت: قراردادهایی از این دست با کشورهای اروپایی از طریق فاینانس خارجی به میزان ۳۰ میلیارد یورو آماده شده است.
 معاون وزیر تعاون گفت: به‌دلیل مسائل کلان اقتصادی و عدم رعایت نظارت بر فعالیت تعاونی‌های اعتبار فعلاً صدور مجوز بانک جدید تعاون از سوی بانک مرکزی منتفی شده است.
 بانک مرکزی از طریق شعب منتخب بانک‌های ملی ایران، صادرات ایران، ملت، اقتصادنوین، پارسیان، سپه و پست‌بانک اسکناس نو 500 و 1000 تومانی و مسکوک نیکل در سطح استان تهران از 12 شهریور تا 16 شهریور توزیع می‌کند.
 حمیدرضا دهقانی‌نیا، مدیرکل فناوری اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اجرای رجیستری تلفن همراه از پایان مهرماه خبر داد.
 رئیس اتحادیه صنف فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: قیمت طلا در چند روز گذشته رکورد 5 سال گذشته را زده و هر گرم طلای ۱۸ عیار به بیش از ۱۲۰ هزار تومان رسیده است.
 فرود عسگری، سرپرست گمرک ایران گفت: پیش‌اظهاری قبل از ورود کالا در گمرک آغاز شد.
 فتح‌الله بیات، رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با بیان اینکه امنیت شغلی نیروی کار امروز در مرز هشدار قرار دارد، خواستار تدوین هر چه سریع‌تر‌آیین‌نامه اجرایی تعیین سقف مدت زمان قراردادهای موقت شد.
 وزیر ارتباطات گفت: به‌عنوان مطالبه مردم دوباره مذاکراتی با دستگاه قضایی برای برقراری تماس صوتی تلگرام انجام می‌دهیم تا ببینیم می‌توانیم این امکان در اختیار مردم باشد یا خیر.
 تسنیم نوشت: ۱۰۰ نیروی رسمی شاغل در پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس تهدید به اخراج شده‌اند، در حالی که این افراد از طریق آزمون استخدامی رسمی و با گذراندن فرآیندی ۳ ساله به استخدام این شرکت درآمده و از آبان سال گذشته مشغول به کار شده بودند.
 


Page Generated in 0/0050 sec