printlogo


کد خبر: 180764تاریخ: 1396/6/11 00:00
اخبار

سران فتنه بدترین مجرمان تاریخ انقلابند
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: مجرمان فتنه بدترین مجرمان در طول تاریخ انقلاب اسلامی هستند، چرا که مملکت را 8 ماه در آشوب نگه داشتند و طوری وانمود کردند که انقلاب و نظام در حال نابودی است. آیت‌الله احمد جنتی دیروز در خطبه‌های نماز عید قربان در مسجد مقدس جمکران گفت: برای این نظام و انقلاب ننگ است کسی گرسنه سر به بالین بگذارد و دولت باید صادقانه به میدان بیاید و امکانات خود را مصرف کند و وقتی مردم ببینند دولت صادقانه جلو آمده خودشان هم وارد میدان می‌شوند. رئیس مجلس خبرگان رهبری بر تبعیت از منویات رهبری تأکید کرد و گفت: اگر ایشان درباره نفوذ دشمن در ادارات صحبت می‌کنند باید در این باره حساس شد، ایشان بارها فرمودند فتنه خط قرمز ماست، دولت متوجه باشد فتنه‌گران وارد تشکیلاتش نشوند، چرا که آنها به دنبال تغییر نظام و براندازی انقلاب هستند. آیت الله جنتی تصریح کرد: آنها به دنبال از بین بردن ارزش‌ها و بازگرداندن وضعیت به قبل از انقلاب هستند اما اینجا رهبری هوشیارند و با اشاره ایشان مردم وارد صحنه می‌شوند و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند، همان‌طور که در فتنه 88 نقشه آنها براندازی نظام بود و تقلب در انتخابات بهانه‌ای بیش نبود. وی تأکید کرد: مجرمان فتنه بدترین مجرمان در طول تاریخ انقلاب اسلامی هستند، چرا که مملکت را 8 ماه در آشوب نگه داشتند و طوری وانمود کردند که انقلاب و نظام در حال نابودی است.

تنها ۱۶ درصد خاک سوریه در دست تروریست‌هاست
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: زمانی تمام دنیا دست به دست هم داده بودند تا نظام سوریه را متلاشی کنند اما امروز فقط حدود ۱۶ درصد از خاک سوریه در اشغال آنها قرار دارد. حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی گفت: تمام دنیا دست به دست هم دادند تا نظام سوریه را متلاشی کنند و حتی ۶۰ الی ۷۰ درصد از خاک این کشور به اشغال تروریست‌های داعش درآمد ولی امروز حدود ۱۶ درصد از خاک این کشور در دست تروریست‌ها باقی مانده است؛ در آغاز حمله تروریست‌ها به عراق نیز همین شرایط حاکم بود به گونه‌ای که مردم این کشور باور کرده بودند عراق سقوط کرده اما امروز می‌گویند بساط تروریست‌ها از این کشور در حال برچیدن است و مطمئن باشید تومار آل‌سعود در یمن و آل‌خلیفه در بحرین هم پیچیده می‌شود و این وعده الهی است. مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه در ادامه با بیان اینکه وقتی خدا بر قلب‌های ما حاکم شد، آمریکا، اسرائیل، تروریست‌ها و آل‌سعود و آل‌خلیفه و ... هیچ‌کاره می‌شوند، عنوان کرد: در سوریه و عراق هرگاه دل‌ها به خدا نزدیک‌تر شد، پیروزی‌های بزرگ‌تری
به دست آمد.

ترامپ سفیر آمریکا در اردن را به خاطر حمایت از برجام اخراج کرد
منابع خبری می‌گویند دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به فاصله اندکی بعد از ورود به کاخ سفید، به پیشنهاد پادشاه اردن، سفیر آمریکا در «امان» را از سمتش برکنار کرده است. نشریه فارین‌پالیسی نوشته ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن، قبلاً از باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا خواسته بود این دیپلمات را اخراج کند اما اوباما توجهی به این درخواست‌ نکرده و از «آلیس ولس» حمایت کرده بود. دیپلمات‌های آمریکایی در گفت‌وگو با فارین‌پالیسی عنوان کرده‌اند ملک عبدالله عمدتاً به دلیل مخالفت با توافق هسته‌ای اوباما با ایران، روابط نامطلوبی با ولس داشت.  مقام‌های سابق می‌گویند ملک عبدالله دوم حتی تلاش کرده بود سفیر آمریکا را از برخی دیدارهایش با ژنرال‌های آمریکایی در امان حذف کند.  یک مقام سابق آمریکایی گفته برای پادشاه اردن، «آلیس ولس» از همان ابتدای شروع کارش در جولای 2014 نزدیک‌ترین و آشکارترین هدف جهت نشان دادن نارضایتی گسترده امان از سیاست‌های اوباما در قبال منطقه بود.  غیر از این، ملک عبدالله تصور می‌کرد دولت اوباما می‌توانست اقدامات بیشتری برای نجات یک خلبان اردنی انجام دهد که توسط گروه تروریستی داعش، زنده زنده سوزانده شد. کاخ سفید، وزارت خارجه آمریکا و سفارت اردن در واشنگتن، همگی از اظهارنظر درباره این گزارش فارین‌پالیسی خودداری کرده‌اند.
 


Page Generated in 0/0054 sec