printlogo


کد خبر: 180789تاریخ: 1396/6/12 00:00
اخبار

دلخوری ملی‌پوشان فوتبال از عدم استقبال در فرودگاه
اعضای تیم‌ملی فوتبال ایران در حالی وارد کشور شدند که از آنها استقبالی به عمل نیامد. تیم‌ملی فوتبال ایران پس از تساوی برابر کره‌جنوبی به ایران بازگشت و سرمربی تیم‌ملی و بازیکنان از گفت‌وگو با رسانه‌های حاضر در فرودگاه خودداری کردند. در این میان گزارشگر شبکه خبر که به صورت زنده در حال پوشش بازگشت ملی‌پوشان بود گفت کارلوس کی‌روش، دلیل صحبت نکردن خودش را عدم استقبال از تیم‌ملی در فرودگاه عنوان کرده است. در تصاویر منتشر شده از بازگشت تیم‌ملی، هیچ یک از مقامات فدراسیون فوتبال دیده نمی‌شدند.  این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که ملی‌پوشان روز جمعه هم در فضای مجازی متن‌هایی را به صورت مشترک منتشر کردند که مضمون آن عدم حمایت از تیم‌ملی بود و خواهان توجه بیشتر به تیم‌ملی فوتبال ایران شدند.

اختلاف زیدان و پرس  بر سر بیل
روزنامه دیلی‌استار از خشم زیدان نسبت به عملکرد بیل سخن به میان آورد و از دلیل لغو انتقال ‌امباپه به کهکشانی‌ها گفت. به گزارش شفقنا ورزشی، گرت بیل در فصلی که گذشت عملکرد ناامید‌کننده‌ای در رئال‌مادرید داشت و آسیب‌دیدگی‌های زیادش باعث شد این بازیکن نتواند انتظارات را برآورده کند. روزنامه دیلی‌استار از نارضایتی زین‌الدین زیدان از عملکرد بیل سخن به میان آورد و نوشت: سرمربی رئال‌مادرید دوست نداشت این بازیکن ولزی در رئال باقی بماند و قصد داشت با فروش او زمینه حضور ‌امباپه را در رئال فراهم کند اما این تصمیم او با مخالفت پرس همراه شد. امباپه علاقه زیادی به حضور در رئال مادرید داشت و به صراحت هم اعلام کرده بود دوست دارد در این تیم به میدان رود اما ظاهرا ماندن بیل در کهکشانی‌ها باعث شد این بازیکن هم بی‌خیال حضور در رئال شود و پاری‌سن‌ژرمن را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.

کاستا در چلسی ماندنی شد
باشگاه چلسی برای فصل جاری لیست نهایی بازیکنانش را ارائه کرده است و در آن نام «دیگو کاستا» وجود دارد. تیم فوتبال چلسی نام دیگو کاستا، مهاجم اسپانیایی‌اش که پیش از این اعلام کرده بود او را نمی‌خواهد در ترکیب تیم برای بازی‌های فصل جاری انگلیس قرار داد. با وجود اینکه کاستا فصل گذشته کمک زیادی به قهرمانی آبی‌ها در لیگ جزیره کرده بود اما آنتونیو کونته، سرمربی تیم در پایان فصل اعلام کرد او را نمی‌خواهد.  به همین دلیل انتظار می‌رفت این بازیکن ۲۸ ساله در تابستان به تیمی دیگر ملحق شود اما روز جمعه فرصت او برای جابه‌جایی به پایان رسید. از طرفی چلسی باید روز جمعه لیست نهایی‌ بازیکنانش برای لیگ این فصل را ارائه می‌داد و لیست ارائه شده توسط این تیم در وب‌سایت رسمی‌‎شان منتشر شده است که در این لیست نام کاستا هم وجود دارد.

خبر بد برای بازیکن جوان تیم‌ملی
هافبک دفاعی تیم‌ملی ایران احتمالا با محرومیت 2 جلسه‌ای از سوی AFC روبه‌رو خواهد شد. سعید عزت‌اللهی در دیدار با کره جنوبی با انجام یک خطای غیرورزشی با کارت قرمز مستقیم پیتر گرین استرالیایی مواجه شد تا از زمین مسابقه اخراج شود؛ اخراجی که هر چند تاثیری در نتیجه بازی ایران برابر کره جنوبی نداشت اما برای این بازیکن گران تمام خواهد شد. سعید عزت‌اللهی با دریافت کارت قرمز مستقیم احتمالا نخستین ‌دیدار ایران در مسابقات جام‌جهانی را از دست خواهد داد.  شاهین رحمانی، عضو ایرانی AFC در گفت‌وگو با ورزش 3، در توضیح این خبر گفت: مجازات دریافت کارت قرمز در بازی‌های تحت نظر AFC و FIFA یک جلسه محرومیت است اما خطاهایی از این دست که عزت‌اللهی انجام داد، احتمالا با تنبیه انضباطی همراه خواهد شد. او در ادامه صحبت‌های خود افزود: محرومیت این خطاها حداقل 2 جلسه خواهد بود و با توجه به انتقال محرومیت در بازی‌های رسمی، عزت‌اللهی احتمالا نخستین‌ دیدار ایران در جام‌جهانی را از دست خواهد داد. به این ترتیب اگر عزت‌اللهی از سوی کمیته انضباطی AFC با 2 جلسه محرومیت رو‌به‌رو شود، نخستین ‌دیدار ایران در جام‌جهانی را از دست خواهد داد و در صورت افزایش جلسات محرومیت این بازیکن، تعداد غیبت‌های او در جام‌جهانی نیز افزایش خواهد یافت. عزت‌اللهی باید امیدوار باشد محرومیت او حداقل 2 جلسه باشد تا شانس حضور در جام‌جهانی برای این بازیکن جوان و مستعد کاهش پیدا نکند.


Page Generated in 0/0057 sec