printlogo


کد خبر: 180798تاریخ: 1396/6/12 00:00
رویدادها

فیلمبرداری گیله‌وا به نیمه رسید
ضبط سریال «گیله‌وا» با بازی بهروز شعیبی در نقش میرزا کوچک‌خان به نیمه رسید.
به گزارش «وطن امروز»، ضبط سریال گیله‌وا که در کیاشهر گیلان در جریان است، در روزهای اخیر از نیمه گذشت و براساس پیش‌بینی‌ها به نظر می‌رسد در ماه آتی کار فیلمبرداری این سریال به پایان برسد و وارد مرحله تدوین شود. در همین چارچوب روز گذشته بهروز شعیبی نیز مقابل دوربین قرار گرفت و به نخستین نقش‌آفرینی‌های خود در این سریال پرداخت. این بازیگر نام‌آشنای سینما و تلویزیون در این سریال نقش میرزا‌کوچک‌خان جنگلی را ایفا خواهد کرد. این در حالی است که بازیگران دیگری چون «حسین توشه»، «حمیدرضا پگاه»، «ستاره اسکندری»، «مهران رجبی»، «مهدی زمین‌پرداز»، «امیرحسین هاشمی»، «علی عطایی»، «پریا مردانیان»، «ستاره حسینی» و «امیرحسین صدیق» نیز تاکنون به نقش‌آفرینی در این سریال پرداخته‌اند. گفتنی است اگرچه بهروز شعیبی در سریال گیله‌وا نقش میرزا کوچک‌خان را بازی خواهد کرد اما موضوع داستان این سریال تشریح زندگی این قهرمان ملی نیست. گیله‌وا در تلاش است با نگاهی عاطفی به زندگی مردم شمال ایران در بستر اتفاقات تاریخی سال ۱۲۹۷ بپردازد و روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران و بویژه مردم خطه گیلان در 100 سال گذشته باشد. سریال گیله‌وا از تازه‌ترین محصولات مرکز فیلم و سریال سازمان هنری- رسانه‌ای اوج به کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه‌کنندگی امیر بنان است که پس از پشت سر گذاشتن مراحل فیلمبرداری و تدوین،  در ماه‌های آتی از سیمای ملی روی آنتن خواهد رفت.

آماده‌سازی «نوار زرد» برای هفته ناجا
تصویربرداری سریال نوار زرد به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی همچنان در شهر تهران ادامه دارد. به گزارش فارس، تصویربرداری سریال نوار زرد به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی همچنان در شهر تهران ادامه دارد و این روزها سکانس‌های مربوط به بهاره کیان‌افشار و امیر آقایی در حال ضبط و تصویربرداری است. بهاره کیان‌افشار که پیش از این نامش به عنوان یکی از بازیگران نقش اصلی این سریال رسانه‌ای شده بود، ایفاگر نقش رعنا همسر سرگرد کاوه کیوان با بازی امیر آقایی است. نوار زرد سومین حضور کیان‌افشار در مدیوم تلویزیون است. او پیش از این در سریال‌های «کلاه پهلوی» به کارگردانی ضیاءالدین دری و «گاهی به پشت‌سر نگاه کن» به کارگردانی مازیار میری به ایفای نقش پرداخته بود. ژانر سریال «نوار زرد» جنایی- پلیسی است و کریم لک‌زاده آن را در 20 قسمت به نگارش درآورده است. در خلاصه داستان «نوار زرد» آمده است: «سرگرد گره پرونده‌های جنایی را باز می‌کند، در این میان به پرونده‌ای برمی‌خورد که کشف واقعیت پای زندگی شخصی‌اش را به میان می‌کشد». امیر آقایی در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش یک سرگرد پلیس را برعهده دارد همچنین بهاره کیان‌افشار، سیروس گرجستانی، قاسم زارع، کمند امیرسلیمانی، محسن بهرامی، سمیرا حسینی، نادر مشایخی، امید روحانی، شهین تسلیمی، امیر غفارمنش و... از بازیگران سریال «نوار زرد» هستند. این مجموعه تلویزیونی محصول گروه فیلم و سریال شبکه 2 سیما و مؤسسه ناجی هنر است که  برای پخش در مهرماه مصادف با هفته ناجا
تهیه و تولید خواهد شد.

تولید بزرگ‌ترین سریال پویانمایی کشور
تولید سریال پویانمایی پیامبر اکرم(ص) بزودی در استودیوی رضوان کلید خواهد خورد. به گزارش تسنیم، بزرگ‌ترین سریال پویانمایی بخش خصوصی کشور با هدف انعکاس زندگی گهربار حضرت رسول اکرم(ص) با بهره‌گیری از حداکثر توانمندی‌های فنی و هنری موجود در کشور و با رویکرد وحدت بین مسلمین جهان تولید خواهد شد. این سریال با هدف جذب مخاطب عام بازه‌های تاریخی قبل از ولادت پیامبر(ص) تا انتهای امامت حضرت علی(ع) را به تصویر خواهد کشید. گفتنی است، پیش‌بینی مدت تولید این سریال حدود 6 سال است. این مجموعه انیمیشنی بزرگ به سفارش و تهیه‌کنندگی کیارش کیانی، فعال در حوزه انیمیشن کشور تولید خواهد شد.


Page Generated in 0/0062 sec