printlogo


کد خبر: 180878تاریخ: 1396/6/13 00:00
اخبار

حمید حامی برای اردوهای جهادی خواند
نماهنگ «دعوتنامه» که به توصیف اردوهای جهادی اختصاص دارد، مراحل تولید خود را با خوانندگی حمید حامی به اتمام رساند. به گزارش «وطن‌امروز»، نماهنگ دعوتنامه که به توصیف اردوهای جهادی اختصاص دارد، مراحل تولید خود را با خوانندگی حمید حامی به همت خانه فیلم داستانی به اتمام رساند و بزودی از رسانه ملی و سایر رسانه‌ها و فضای مجازی پخش می‌شود. نماهنگ «دعوتنامه» به خوانندگی حمید حامی در خانه فیلم داستانی تولید شده است و بزودی منتشر می‌شود. این نماهنگ که با ترسیم فضای اردوهای جهادی، عشق و ارادت جهادگران به امام زمان(عج) را به تصویر می‌کشد با حضور حمید حامی، خواننده مطرح کشور فیلمبرداری شده است. برای ساخت این نماهنگ تیم تولید با حضور در روستای «سر آقا سید» از توابع شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال‌وبختیاری تلاش کرده‌اند فضایی عینی از اردو‌های جهادی را به تصویر بکشند. نماهنگ «دعوتنامه» به کارگردانی ابوذر حیدری تولید شده است که پیش از این ساخت فیلم نیمه‌بلند «چشماتو ببند» و 2 نماهنگ «عیدانه» و «نقره جادو هست» را در کارنامه خود دارد.

مستند انقلاب جنسی عرضه شد
عرضه اینترنتی مستند «انقلاب جنسی» با پرداخت به موضوع بحران جنسی در کشور آغاز شد. به گزارش مهر، مستند «انقلاب جنسی» تازه‌ترین اثر تولید شده در موسسه آرمان مدیا از روز گذشته ۱۲ شهریورماه به صورت اینترنتی توزیع می‌شود. این مستند آزادی‌های جنسی در ایران را نمایش می‌دهد و با طرح جمله «امروز ما در ابتدای مسیری هستیم که غرب از 200 سال پیش در راه آزادی‌های جنسی طی کرده‌ است» زنگ خطر را به صدا در می‌آورد. مستند «انقلاب جنسی» با نگاهی متفاوت به زیست جنسی مردم هلند، فرانسه و اسپانیا تلاش می‌کند مخاطب را نسبت به دنیای غرب نزدیک‌تر کند. آرمان‌مدیا این مستند را پس از «میراث آلبرتا ۳» تولید و منتشر کرده ‌است و تیم تولید آن عبارتند از کارگردان: حسین شمقدری، تهیه‌کننده: محمدحسن مددی و مدیر تولید و ارتباطات: محسن اخوان‌فر. علاقه‌مندان با مراجعه به سایت www.1Film.irمی‌توانند نسبت به تهیه این فیلم اقدام کنند.

رقابت سنگین ماجرای نیمروز، نفس و رگ خواب در جشن خانه سینما
فهرست نامزدهای نوزدهمین جشن خانه سینما در حالی اعلام شد که رقابت اصلی برای دریافت جوایز این دوره میان فیلم‌های «ماجرای نیمروز»، «نفس»، «رگ خواب» و «فروشنده» است. به گزارش «وطن امروز»، در این فهرست در بخش بهترین کارگردانی نام محمدحسین مهدویان برای «ماجرای نیمروز»، رضا میرکریمی برای «دختر»، حمید نعمت‌الله برای «رگ خواب»، اصغر فرهادی برای «فروشنده» و رضا درمیشیان برای «لانتوری» اعلام شده است و در بخش بهترین فیلمنامه نیز نام‌ آثاری چون پیمان قاسم‌خانی برای «خوب، بد، جلف»، مهران کاشانی برای «دختر»، معصومه بیات برای «رگ خواب»، اصغر فرهادی برای «فروشنده» و سهیل بیرقی برای «من» به چشم می‌خورد. همچنین فیلم‌های «ماجرای نیمروز» سیدمحمود رضوی، «نفس» محمدحسین قاسمی، «رگ خواب» حمید نعمت‌الله، «دختر» رضا میرکریمی، «برادرم خسرو» سعید ملکان، «فروشنده» اصغر فرهادی و «لانتوری» رضا درمیشیان به عنوان نامزدهای بهترین فیلم این دوره از جشن خانه سینما معرفی شدند.

نکته جالب توجه این فهرست نامزد شدن
3 تن از بازیگران فیلم «ماجرای نیمروز» در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد است. هادی حجازی‌فر، جواد عزتی و احمد مهرانفر 3 بازیگری هستند که برای بازی در ماجرای نیمروز کاندیدای بهترین بازیگر مکمل مرد شده‌اند. تندیس‌های جشن بزرگ سینمای ایران روز 21 شهریور در آیین پایانی این رویداد به برگزیدگان اهدا  خواهد شد.
 


Page Generated in 0/0049 sec