printlogo


کد خبر: 180887تاریخ: 1396/6/13 00:00
اخبار

اسپانیا در شب تلخ بوفون هت‌تریک کرد
اسپانیا توانست به راحتی ایتالیا را در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ شکست دهد و شب تلخی را برای دروازه‌بان این تیم رقم بزند. بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی در قاره اروپا شنبه‌شب پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی اسپانیا در سانتیاگو برنابئو برابر ایتالیا قرار گرفت. 2 تیم برای صدرنشینی تلاش می‌کردند که در نهایت لاروخا با 3 گل پیروز شد. اسپانیا نسبت به ایتالیا بازی بهتری ارائه داد، مالکیت توپ بیشتری از تیم میهمان داشت و همین موضوع باعث شد فرصت‌های گلزنی لاروخا بیشتر شود. در نهایت میزبان به گل نخست بازی در دقیقه ۱۴ رسید. ضربه ایستگاهی ایسکو به گل تبدیل شد. هافبک اسپانیایی توانست در دقایق پایانی نیمه اول یک گل دیگر به ثمر برساند. لاروخا ۴۵ دقیقه نخست را با پیروزی 2 بر صفر به پایان رساند. در شروع نیمه دوم ایتالیا دروازه اسپانیا را تحت فشار قرار داد اما در گلزنی ناکام بود. بازی خوب شاگردان یولن لوپتگی ادامه یافت تا اینکه گل سوم اسپانیا توسط آلوارو موراتا به ثبت رسید. موراتا یک گل دیگر به ثمر رساند اما داور آن را آفساید اعلام کرد. هر دو تیم چند موقعیت گل دیگر هم داشتند ولی در نهایت بازی با پیروزی 3 بر صفر به پایان رسید. اسپانیا با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و اختلافش را با ایتالیا بیشتر کرد.

وزیر دفاع عربستان همه بلیت‌های بازی با ژاپن را خرید
وزیر دفاع عربستان همه بلیت‌های دیدار تیم‌ملی این کشور برابر ژاپن در انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه را خرید. ‌به گزارش اسپورت، تیم‌ملی فوتبال عربستان در یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدارهای انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه باید در خانه از ژاپن پذیرایی کند. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که سامورایی‌ها صعود خود را به جام‌جهانی نهایی کرده‌اند. تیم‌ملی فوتبال عربستان برای صعود مستقیم به جام‌جهانی 2018 باید بتواند ژاپن را شکست دهد. شیخ محمد بن‌سلمان، رئیس شورای وزیران و وزیر دفاع عربستان همه بلیت‌های این دیدار را خرید تا علاقه‌مندان به فوتبال به طور رایگان ورزشگاه را پر کنند و به حمایت از تیم محبوب خود بپردازند.

تأیید مصدومیت دوباره امید ابراهیمی
امید ابراهیمی، هافبک ملی‌پوش تیم استقلال دوباره مصدوم شد و همین مصدومیت بازگشت او به میدان را به تعویق انداخت. امید ابراهیمی که بعد از پشت‌سر گذاشتن دوران نقاهت در تمرینات آبی‌پوشان حضور داشت و امید می‌رفت به شرایط ایده‌آل نزدیک شود و در جام حذفی هم برای این تیم بازی کند، بار دیگر دچار آسیب‌دیدگی شد تا بدشانسی‌های استقلال و سلسله مصدومیت‌های آبی‌پوشان ادامه داشته باشد. امید ابراهیمی از ناحیه عضله شکم که موجب جراحی او شده بود دوباره آسیب دید، اگر چه تیم پزشکی استقلال اظهار نظر صریحی درباره زمان بازگشت او به میدان انجام نداده اما آنچه مشخص است اینکه احتمال استفاده از این بازیکن در دیدار حذفی استقلال مقابل گل‌گهر بسیار ضعیف و در حد صفر است. ابراهیمی پس از جراحی روی عضله شکم با اصرار کادر فنی تیم‌ملی مسؤولیت درمانش از تیم پزشکی استقلال سلب و به تیم پزشکی تیم‌ملی واگذار شد و وی در تمام این مدت فیزیوتراپی و سایر مراحل درمانی‌اش را در کلینیک فیزیوتراپی تیم‌ملی و زیر نظر تیم پزشکی تیم‌ملی انجام می‌داد. استقلال روز هفدهم شهریور و در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی میهمان تیم گل‌گهر سیرجان است و با توجه به مصدومیت ابراهیمی، تعداد مصدومان این تیم بیشتر شد تا منصوریان با لشکری از بازیکنان غایب تیمش را برای این بازی آماده کند.

دمبله: من نیمار نیستم
بازیکن تازه خریداری شده بارسلونا گفت: من نیمار نیستم و نباید از من توقع داشته باشید جای خالی او را پر کنم. عثمان دمبله، بازیکن تازه‌وارد تیم فوتبال باشگاه بارسلونا در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: من ویژگی‌های خاص خودم را دارم، علاقه‌مند هستم برای بارسلونا دمبله باشم نه نیمار دوم. به هر حال طبیعی است که با تمام وجودم در خدمت تیم باشم و ثابت کنم که به قرارداد خود و تعهدات اخلاقی و کاری پایبندی کامل دارم. وی ادامه داد: من نیمار نیستم و نباید از من توقع داشته باشید جای خالی او را پر کنم. من فقط 20 سال سن دارم و برای آینده‌ای روشن و باشکوه تلاش خواهم کرد. بارسلونا سکوی پرتاب نیست و برای من قله فوتبال باشگاهی محسوب می‌شود.


Page Generated in 0/0126 sec