printlogo


کد خبر: 180914تاریخ: 1396/6/13 00:00
کشف بیش از 6 تن مواد افیونی در 3 عملیات پلیس

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 6 تن موادمخدر در 3 عملیات ضربتی یگان‌های عملیاتی این استان خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها 3 سوداگر مرگ به هلاکت رسیده و 25 قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار دستگیر شدند و 15 خودرو از آنها توقیف شد. به گزارش «وطن امروز»، سردار محمد قنبری در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان خاش در سلسله عملیات‌های مبارزه با قاچاقچیان مسلح، با هدایت و پشتیبانی پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان یک باند بزرگ را که با استفاده از خودروهای کوهستانی و تیزرو، قصد جابه‌جایی مواد در منطقه را داشتند، شناسایی کردند.
وی افزود: پس از چندین هفته اقدامات شبانه‌روزی و رصد مسیر‌های تردد اعضای این باند، روز گذشته یگان‌های عملیاتی پلیس با شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه، موفق به دستگیری 12 نفر از سوداگران مرگ، توقیف 7 دستگاه خودروی پژو 405 و کشف 3 تن و 177 کیلوگرم تریاک شدند.
سردار قنبری با بیان اینکه در عملیات مشترک دیگری، ماموران انتظامی شهرستان‌های زاهدان، نیمروز و ایرانشهر، یک باند قاچاق موادمخدر را در محورهای مواصلاتی ایرانشهر به زاهدان شناسایی و به صورت مسلحانه با آنها درگیر شدند، تصریح کرد: در این درگیری مسلحانه ضمن هلاکت 2 قاچاقچی و دستگیری 7 سوداگر، یک تن و 925 کیلوگرم تریاک کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه از شناسایی یک باند دیگر توزیع‌کننده موادمخدر در یک عملیات پلیسی موفق خبر داد و گفت: در این عملیات، ماموران انتظامی شهرستان‌های سراوان، مهرستان و سیب‌سوران، باند مسلح دیگری را که در حال جابه‌جایی موادمخدر بودند، در منطقه کوه سفید شناسایی کردند.
وی افزود:  قاچاقچیان به محض مشاهده تیم‌های عملیاتی پلیس با آنها درگیر شدند که در این درگیری یک سوداگر مسلح به هلاکت رسید و 6 قاچاقچی دستگیر شدند،  همچنین ماموران در پاکسازی منطقه، 750 کیلوگرم تریاک و 150 کیلوگرم هروئین کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با بیان اینکه در مجموع این عملیات‌ها، 25 قاچاقچی دستگیر و 3 سوداگر مرگ به هلاکت رسیدند، گفت: در این عملیات‌ها، یک قبضه تیربار، 4 قبضه کلاش به همراه مقادیر معتنابهی مهمات کشف شد.


Page Generated in 0/0046 sec