printlogo


کد خبر: 180930تاریخ: 1396/6/14 00:00
کوتاه و گویا

 دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: برای افزایش آگاهی دانش‌آموزان و توانمند شدن آنها، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اقدام به طراحی سلسله همایش‌هایی تحت عنوان «جهان بدون ترور» کرده است. حامد علامتی زمان افتتاحیه رسمی این همایش را نیمه اول آبان‌ماه در تهران عنوان کرد و گفت: در فواصل زمانی، به صورت منطقه‌ای برنامه‌های مختلفی در سراسر کشور با محوریت 5 استان خواهیم داشت. علامتی افزود: اوایل سال آینده اختتامیه این همایش خواهد بود و با شروع سال تحصیلی نشست‌ها و کارهای پژوهشی دانش‌آموزان در سراسر کشور آغاز می‌شود.
 محمد احمدی‌بافنده، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به رایگان بودن خدمات متروی تهران در روز اول مهر گفت: طرح استقبال از مهر در شرکت بهره‌برداری متروی تهران از یک ماه پیش آغاز شده است که استفاده حداکثری از توان مترو، آمادگی برای اعزام قطارهای فوق‌العاده در زمان‌های پرتردد، ارائه برنامه‌های ویژه فرهنگی و بهینه‌سازی فضای ایستگاهی از جمله اقدامات این طرح است.
 محمدرضا غلامی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برگزاری همزمان 2 جشنواره تفریحی و ورزشی ویژه کودک و نوجوانان و شهروندان تهرانی از تاریخ 18 شهریور در بوستان قصر خبر داد و تصریح کرد: در کنار برپایی غرفه‌های کودک و نوجوان شامل استخر توپ، ماهیگیری، نقاشی، گریم کودک، ترامپولینگ و تیروکمان، بازی‌های ورزشی و تفریحی سنتی طناب‌کشی، مچ‌اندازی، هفت‌سنگ، وسطی، کش‌بازی و  بازی‌های فکری همچون دوز و... نیز در این جشنواره برگزار می‌شود.
 دکتر محمد فرانوش،  دبیر علمی کنگره هماتولوژی نوزادان با اشاره به اینکه سرطان‌های نوزادان اغلب از دوران جنینی همراه آن بوده است، گفت: انواع تومورهای شکمی، کلیوی، کبدی و مغزی از جمله این سرطان‌های شایع در نوزادان به شمار می‌رود و به طور کلی تحقیقات نشان داده اختلال ژنتیکی عمده دلیل این مشکلات در نوزادان است. دهمین کنگره سراسری انجمن خون و سرطان کودکان ایران «هماتولوژی نوزادان» 22 تا 24 شهریور در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران برگزار
می‌شود.
 امیر جاویدپور، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از برگزاری نشست صمیمی تعاونی‌های کارآفرینان مناطق
21 و 22، با عنوان «پاتوق تعاونی‌های محلی کارآفرینان» خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این قبیل نشست‌های صمیمی، ایجاد شبکه‌های اجتماعی فعال در حوزه کسب‌وکارهای کوچک و زودبازده، توسعه اقتصاد شهری و ارتقای سطح انسجام اجتماعی و اقتصادی تعاونی‌های ثبت شده است.
 


Page Generated in 0/0048 sec