printlogo


کد خبر: 180939تاریخ: 1396/6/14 00:00
اخبار

تیم‌ملی ساحلی در رده دوم بهترین تیم‌های جهان
تیم‌ملی فوتبال ساحلی ایران با صعود در ماه اخیر به رده دوم جایگاه بهترین تیم‌های فوتبال ساحلی جهان رسید. تیم‌ملی فوتبال ساحلی ایران، قهرمان آسیا در این رشته بعد از کسب نتایج خوب در ماه آگوست توانست در رده‌بندی بهترین تیم‌های جهان با چند پله صعود به جایگاه دوم برسد. این نخستین‌بار است که تیم‌ملی فوتبال ساحلی ایران توانسته به این رده از جدول بهترین تیم‌های فوتبال ساحلی جهان صعود کند. تیم‌ملی فوتبال ساحلی ایران در رنکینگ بهترین تیم‌های جهان در حال حاضر تنها برزیل را بالاتر از خود دارد که با 4563 امتیاز در رده اول بهترین‌های فوتبال ساحلی حضور دارد.

منتظری 4 ماه خانه‌نشین شد
معاون پزشکی باشگاه استقلال اعلام کرد دوران دوری مدافع استقلال از میادین
4 ماه خواهد بود. پژمان منتظری که در تمرین هفته گذشته استقلال استخوان ترقوه‌اش شکست، چند روز پیش عمل جراحی کرد و با این حساب  4 ماه نمی‌تواند در تمرینات شرکت کند. امین نوروزی با تایید این خبر به رادیو ایران گفت: متأسفانه از آغاز لیگ تا امروز یکسری بدشانسی‌ها گریبانگیر تیم شده و مصدومیت‌هایی به‌وجود آمد که باید به آن ورود می‌کردیم. بعضی مصدومیت‌ها به صورت مستقیم اتفاق افتاد مثل آسیب‌دیدگی منتظری که از ناحیه کتف مصدوم شد. او سال گذشته یک جراحی سنگین انجام داد و این‌بار هم از نزدیک همان ناحیه آسیب دید و در نهایت جراحی کرد که با پیشنهاد پزشک جراح منتظری، این بازیکن حداقل ۴ ماه دوره نقاهت خواهد داشت.

سیاحی دبیر فدراسیون جودو شد
وزیر ورزش و جوانان با پیشنهاد رئیس فدراسیون جودو طی حکمی دبیر جدید این فدراسیون را منصوب کرد. به گزارش مهر، محمد درخشان که 6 مهرماه ۹۵ و تنها یک روز بعد از اخذ رای از مجمع انتخاباتی، محمد بلوطی را به عنوان دبیر فدراسیون منصوب کرده بود، قبل از رسیدن مدت زمان مسؤولیت وی به یک‌سال، دبیر جدید را معرفی کرد. با پیشنهاد درخشان، امیرحسین سیاحی که سابقه ریاست هیات جودوی تهران را برعهده دارد، با حکم وزیر ورزش و جوانان به این سمت مشغول شد.

بنیادی‌فر، قاضی دیدار گسترش فولاد- پرسپولیس
موعود بنیادی‌فر به‌عنوان داور دیدار گسترش فولاد- پرسپولیس معرفی شد.
به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم‌های گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس ساعت 17:15 روز پنجشنبه در چارچوب دیداری معوقه‌ از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند. موعود بنیادی‌فر به عنوان داور وسط و سعید علی‌نژادیان و تورج عیوض محمدی به عنوان کمک‌های وی این دیدار را قضاوت می‌کنند. همچنین محمدحسین ترابیان داور چهارم و حسین نجاتی به عنوان ناظر داوری برای این مسابقه انتخاب شده‌اند.

وضعیت بحرانی استقلال قبل از دیدار با گل‌گهر
استقلال در دیدار برابر گل‌گهر با کمبود بازیکن مواجه شده است و شاید این آخرین حضور منصوریان روی نیمکت آبی‌ها باشد. استقلال در یکی از حساس‌ترین بازی‌های جام حذفی باید در سیرجان به مصاف گل‌گهر برود. آبی‌پوشان پایتخت که در ابتدای فصل با تراکم بازیکن در پست‌های مختلف مواجه بودند الان بعد از گذشت 5 هفته با کمبود بازیکن مواجه هستند و احتمال نتیجه نگرفتن آنها در دیدار برابر تیم دسته یکی گل‌گهر زیاد است. منصوریان در این دیدار شهباززاده، ابراهیمی، منتظری، زکی‌پور و حسینی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما این تنها مشکل آبی‌پوشان نیست.

دلیل گریه زیدان
دلیل گریه سرمربی رئال‌مادرید در یک برنامه تلویزیونی مشخص شد. زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال‌مادرید در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و درباره موضوعات مهمی سخن به میان آورد. نکته جالب این برنامه زمانی بود که تصویری قدیمی از پدر زیدان منتشر شد. او در این تصویر درباره پسرش و آینده فوتبالی او صحبت می‌کرد. زیدان وقتی این تصویر را دید اشک از چشمانش جاری شد و گفت: پدر و مادرم الگوی من در زندگی بودند. آنها بخوبی من را تربیت کردند و نهایت تلاش خود را به کار گرفتند. وقتی انسان پدر می‌شود تازه معنای زحمت پدر و مادرش را درک می‌کند. می‌خواهم آنچه را که از پدر و مادرم یاد گرفته‌ام به فرزندانم هم یاد بدهم.
 


Page Generated in 0/0050 sec